BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

19 iulie 2011

[NOTD] Color blocking

Heloooo!
Azi va arat o manichiura care mie imi place in mod special :D Mai ales ca are buline :)) dar si pentru culori :D Poate trebuia sa am mai mult tupeu si sa colorez toata unghia . Pe al meu am reusit sa il speriu si asa :)))

Si in alta ordine am comis-o rau azi :(( Iar mi-am cumparat oje :| 2....Farmasi...Dar pe cuvant ca le vroiam mult :))) Le-am vazut in centru pe amandoua dar cand am vazut pretul am si iesit din magazin :))) 6,99 lei!!! Say what?!? De cand s-au scumpit asa rau??

Dar mi-am adus aminte ca e doar un furnizor pe tot orasul de la Farmasi si am zis sa intru intr-un chiosculet la mine in cartier unde stiam ca aduc Farmasi :D Si cand intru in magazin ...sar direct la standul cu oje si ce sa vad??? Fix aceleasi 2 oje pe care pusesem ochii in magazinul din centru :X Dar FIX FIX :))) Si pretul? Cat credeti ca era? ??? 4,2 lei :X Le-am si luat pe amandoua imediat :)))

Momentan nu am poze cu ele dar revin :D Una e un roz pal pe care il urmaream de ceva vreme...iar celalalt un bej deschis- care seamana cu Farmec 301 :X Pe care de altfel nu il mai gasesc si e pe terminate :D

Deci se intelege ca TREBUIA sa le cumpar,nu?!? :)))

Si sa vad pun si pozele ca am aberat destul :)))

 Normal ca am si reusit sa le bulesc pana sa scot aparatul din sertar :\ Nu stiu cine ma tot grabeste atata :)))
Aaa da..Si va rog sa dati pana la ultima poza sa vedeti cum se face top coatul meu de la Orkide dupa cateva minute/maxim o jumatate de ora...Se decojeste!! Si se face urat la margini ...Si face si bule X(

De ce fac top coat-urile mele TOATE bule? si de de doar pe cateva unghii? Il aplic la fel de gros /in aceeasi directie/ aceeasi viteza :| Deja ma enerveaza :(( Please help me!! ;;)




 

5 comentarii:

  1. superb
    asa patesc si eu cu top coat-urile.......dar nu pe toate ojele......ciudat
    eu ma gandeam ca aplic prea repede top coat-ul, dar l-am aplicat si dupa o zi si tot a facut bule.......naiba sa le ia

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi :)
    Off pe mine deja ma streseaza :)) Prima data am crezut ca e din cauza top coat-ului ,asa ca am luat altul si la fel patesc...dar asa cum zici si tu nu chiar la toate ojele :| Hmm...

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena