BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

14 noiembrie 2011

[NOTD] Studded nails

Hello :)
Azi am sa va arat modelul ce mi-a ramas imprimat pe creier cateva zile :))) E modelul facu de Nailsaurus despre care s-a vorbit acum cateva zile pe Facebook in grupul pentru bloggeritze si apoi l-am mai vazut si pe 2 bloguri care il recomandau ca un trend !

Recunosc ca imi plac unghiile mai rockish desi nu sunt o fana a genului asta de muzica .
E un model super si de efect.
Buuut si urmeaza un daaar foarte mare . E cel mai incomod model pe care l-am avut vreodata :))
Am rezistat cu el pe unghii pana a doua zi cand am dat jos bilutele :)))
Totusi e perfect pe post de scarpinatoare sau daca aveti nevoie de un scrub bun :)))

Mda... mi-a placut sa le port asa dar pur si simplu se agata in tot :))si cand zic tot ma refer la TOT! :))

Poate daca as fi avut jumatati de bilute nu era asa de grav,dar nu am gasit :|
Eu am ales totusi bilutele aramii in defavoarea celor aurii . Bilutele mele aurii sunt mult prea aurii pentru modelul asta :P

E ok insa pentru o seara sau pentru un chef ,sau pur si simplu pentru curiozitate - ca si a mea :))

Si sa va arat si pozele :D









Dupa toate cele spuse ati incerca acest model? :D


post signature

10 comentarii:

  1. Am vazut si eu acest model:)! Ti-a iesit super tare!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-au iesit super bine ! Nu cred ca as reusi sa-l fac si cred l-as purta numai pentru o zi :D

    RăspundețiȘtergere
  3. uu:D arata bine:D o sa incerc si eu:D:)

    RăspundețiȘtergere
  4. E super. l-as incerca special pentru un eveniment, dar nu pt zi de zi:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersi fetelor :)
    Intr-adevar pentru o seara e cam mult de lucru cu modelul asta :P Eventual pentru o seara foarte speciala ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. eu sunt mai noua in ale unghiilor si nu prea stiu unde gasesc bilutele astea. ma poti ajuta cu detalii? si cum le pui? cu penseta sau cum?

    Merci mult

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna. Le gasesti la magazinele alea cu de toate. Sunt cam 2 lei cutiuta, depinde de magazin.Le gasesti pe langa cutiutele cu strassuri de unghii. Eu am si o roata plina cu toate culorile de bilute dar nu e luata din tara. Daca nu gasesti la magazine sunt pe diferite site-uri de vanzare.

    De pun eu le pun cu betisorul de portocal, dar le poti pune si cu scobitoarea.O umezesti putin ca sa se prinda bilutele si le fixezi in oja :)Pentru penseta sunt prea mici.

    Sper ca ti-am putut fi de ajutor :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Merci mult pentru ajutor. Voi incerca cat de curand sa reproduc modelul :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt foarte frumoase si de efect cu bilutele acelea, dar intr-adevar cred ca sunt cam incomode. Eu sunt o mare fana a strassurilor, cred ca mi-as pune pe aproape toata unghia:)), dar trebuie mereu sa ai grija pt ca se agata, te zgarii, se dezlipesc, etc. Cu toate acestea as incerca un model de genul, arata chiar prea bine:X

    RăspundețiȘtergere
  10. @Iohoney - cu placere :)

    @ Special Beauty - Si mie imi plac tot felul de chestii pe unghii dar cum nu prea am grija tot timpul pica sau se dezlipesc si apoi imi pare rau dupa ele :P

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena