BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

27 februarie 2012

[NOTD] Green, circles and dots

 Va ziceam zilele trecute de noile achizitii , si cum am pus ochii pe oja verde am zis ca trebuie neaparat sa imi fac unghiile cu ea :D
Zis si facut! 

Sper sa va placa si voua :)

Va pregatesc un review despre un dizolvant de unghii! So stay tuned :D






***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

7 comentarii:

  1. E o culoare tare frumoasa si ti-a iesit superb modelul.Nu mai zic de unghii, ca ma intristez ca nu mai am voie oja 3 luni :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi Green :D

    Dar ce ai patit Alexandra? :( I`m sorry for you!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata:X Nuanta aceea de verde este superba:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Thank you MissAdelinne :)

    Multumesc Special Beauty :D

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena