BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

6 martie 2011

TAG- What I`m using right now!

Am vazut acest tag la mai multe bloggerite si recunosc ca mi-a placut mult ,dar cum nu m-a nominalizat nimeni am "furat" tag-ul si l-am si facut :))



Sampon - Sampon antimatreata cu ichtiol de la Gerovital Plant, si testez si Sebum Control -Gerovital Plant

Balsam - Head&Shoulders Classic, Sunsilk Co-Creations pt par ondulat si Elseve Color Refresh . Cam uit de ele in ultima vreme :))

Masca de par - Kallos cu placenta

Produse de styling - Sebum Control ser- Gerovital, Ser Hidratant termoprotector- Gerovital, Gliss Liquid Silk Gloss , Taft fixativ Straight&Glossy, Taft spuma Sensitive touch. Primele doua le folosesc frecvent iar ultimele doar la nevoie spre foarte rar :) 

Gel de dus - pff.. am o gramada :)) Preferatele mele sunt Nivea Happy Time si Dove Fresh Touch :P in rest mai am vreo 4-5 .. 

Lotiune de corp - Nivea Soft, Fennel cu pepene si altul cu ciocolata :X

Crema de maini - tot Nivea Soft , n-am separat crema de maini :P

Anti - Perspirant - aici sunt in cautare pt THE ONE! pana atunci am Garnier Mineral si Rexona Happy alternandu-le. 

Fake-tan-  se pune si tan intensifier? :P Am de la L`oreal si are si ft putin autobronzant in el, dar cam uit si de asta :))

Makeup remover -  Bioten pt toate tipurile de ten  , si pt. urgente servetele umede de bebe Pampers :X

Cleanser - Gel Spumant Antimicrobian - Gerovital si Garnier (nu mai stiu cum ii spune ca i-am dat jos eticheta :))) e in sticla albastra si e pt cosuri :P )

Crema de fata - Crema-gel matifianta Elmiplant :X

Exfoliant - Crema Gommage -Cosmetic Plant 

Primer - nu folosesc

Fond de ten - Maybelline Affinitone cel normal dar vreau sa incerc si altceva ca asta nu-mi prea place..

Concealer - nu folosesc 

Pudra - Miss Sporty So Clear, Maybelline Stay Matte

Blush- Elf-Shy , 

Bronzer - Perle Avon , o pudra ELF care e prea inchisa pt mine si Mayballine Dream Mouse Blush nuanta Brown Bronze Feerique

Highlighter - nu prea folosesc,dar cand am nevoie ma bazez pe fard de pleoape :">

Eyebase - ELF primer si TANF

Eyeshadow - pai... paleta 120 plus cateva monouri si quaduri de toate felurile :))

Eyeliner - Gel liner ELF negru

Ondulator - de gene?! 

Mascara - Maybelline Colossal si Volum Express ,ambele negre.
Lipstick - nu prea folosesc rujuri.

Gloss - Deborah , dar nu mai stiu nuanta.plus am de la Avon 2 dar s-a sters scrisul de pe ele ..

Oja - tot ce prind si are culoare frumoasa :)

Parfum - Givency- Very Irrezistible, Pacco Rabanne - Ultraviolet, Avon Treselle si Pur Blanca

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena