BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

19 februarie 2011

Review - Rimmel Matte Finish Top Coat

Mi-am luat acest top coat anul trecut cand era la jumatate de pret fiindca ma temeam ca nu imi va placea si nu ma induram sa dau atatia bani pe el . Eu am dat 8 lei pe el si nu-mi pare rau :D Chiar imi place :X
Desi acuma "la moda" e crackling top coat ,pana il voi avea si pe acela ma multumesc cu mattifying top coat ;))
Nu face oja chiar mata ci mai degraba semi-mat , perlat .. nici nu stiu cum sa-i spun :P dar asta depinde si de oja folosita, pe unele le lasa semi-mate iar pe unele mate :)
Sper ca am surprins bine culoarea in poze ca sa va puteti da seama cum arata pe unghie :) Mie imi place foarte mult efectul , mi se pare interesant :D
 Dupa cum o sa vedeti si in poze are o pensula mai speciala. E plata si mult mai lata decat cele normale, insa e foarte usor manevrabila si mai usor de folosit. Nu m-as supara sa treaca toti pe astefel de pensule :P





Si acum pozele cu diferite oje.
Aici e oja simpla:
 Iar aici e cu top coat .Dupa cum vedeti nu prea l-a matifiat ci mai degraba doar i-a luat putin din stralucire. (cu blitz/ fara blitz)

 O alta oja ..
 Si cu top coat:
 Aici am pus top coat doar pe jumatate din unghie ca sa se vada diferenta mai bine. Poate trebuia sa fac asta la celelalte oje deoarece aici se vede clar ca matifiaza mult mai bine decat pe restul ojelor.





Sper sa va placa micul meu review :*

3 comentarii:

  1. Nu am incercat asa un top coat pana acum :D
    Insa pare interesant efectul si pe langa asta, costa si putin.

    Pupici
    P.S. - added u in my blogroll

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am luat si eu unul azi, ieftinel, tot asa ca sa nu regret....l-am folosit doar pt pedichiura si nu arata chiar asa de rau cum mi s-a parut prima data cand am auzit de un asemenea top coat....poate imi fac putin curaj si il folosesc si la maini

    RăspundețiȘtergere
  3. LittleD - te-am adaugat si eu la mine :) pentru pretul asta merita incercat macar pentru diversitate :P

    Alexandra P. - Daca iti place pentru pedichiura sigur iti va placea si la unghii :D Iti ia cateva ore sa te obisnuiesti cu lipsa stralucirii insa chiar merita ca arata foarte frumos :) mai ales pe culori mai inchise :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena