BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

25 februarie 2011

[TUTORIAL] Grey & Yellow Abstract Nail Art

Un model deosebit dar care se face destul de repede si usor. M-am inspirat dintr-o poza gasita pe net si chiar imi place cum mi-a iesit si precis in viitorul apropiat il voi reproduce si pe unghiile mele :D
Aveti nevoie de: -  o oja gri inchis - eu am folosit Class nr. 38
                         -  o oja galbena - Aolili nr 48
                         -  o oja alba - Kallos Nail art
                         -  o oja neagra -pe a mea nu se mai vede firma :))
                         - o pensula subtire si un dotting tool/ scobitoare
Va las cu pozele - ele spun mai mult decat o mie de cuvinte :P






Scuzati mazgaliturile :P eram pe "masa de lucru" :) 

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena