BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

11 septembrie 2012

[REVIEW] Essence - Mattifying Compact Powder

 Astazi incep seria de review-uri cu care am ramas in urma :) Azi si maine voi scrie la greu draft-uri :)) Am o gramada de produse care asteapta la rand cumintele pentru a fi studiate :D

Dar azi incep cu pudra matifianta de la Essence. 
PS. Si da, stiu ca Essence se scrie cu "e" mic, dar eu la mine n-o sa il vedeti asa ever. Mie imi place sa scriu numele firmelor cu litera mare. Si alte firme au prima litera asa dar tot o scriem majuscula. So what?? 
Daca nu va place , asta e, treceti mai departe! 

So, sa trecem la ale noastre.
Am luat pudra asta la sfarsitul lunii iulie , din DM sau Rossman (am uitat :)) din ambele locuri am cumparat produse Essence :"> mybad ) din Ungaria. 
A costat 999 de forinti, cam 15 lei romanesti. Erau mai multe nuante ,insa aveau eticheta cu traducerea fix peste nuanta si nu mi-am putut da seama inainte, insa am luat-o pe cea care mi s-a parut mai potrivita. Mai aveau o nuanta mult mai inchisa si una aproape alba ( dupa ce am ajuns acasa am aflat ca era translucida cea alba ) 

Eu am ales nuanta 4 , adica Perfect Beige , cum s-a dovedit dupa ce am belit eticheta. 

 Pro si conta 
+ imi place cum se aplica, nu e faramicioasa
+ rezista pe ten peste 10 ore
+ are 12 gr, se vede si in poza ca e maricica 
- matifierea dureaza doar vreo 2 ore, dupa care incepe sa-mi luceasca nasul :(

Ingredientele se vad in ultima poza!

O recomand? Nu persoanelor cu ten gras!
As cumpara-o din nou? Probabil ca nu. Vreau sa iau pudra pulbere de la ei next time :D 




***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

3 comentarii:

  1. Chiar ma uitam acum cateva luni la pudrele Essence dar ma gandeam eu ca sigur o sa fiu ca un bec dupa cateva ore, mai bine ca nu mi-am luat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai facut ca nu ti-ai luat-o :P
    Mai bine mai pui ceva banuti si iti iei ceva ca lumea ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am avut-o, mi-a placut, dar nu m-a impresionat prea tare. Persoanele cu tenu gras trebuie sa se orienteze catre altceva:)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena