BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

3 septembrie 2012

[NOTD] Essence - Midnight Date {MONDAY BLUES}



Hello
Azi vreau sa va arat una din ojele cumparate la sfarsitul lunii iulie cand am fost in Ungaria :D
M-am indragostit de ea inca de cand am vazut-o in swatch-urile altor bloggeritze si am fost foarte bucuroasa ca l-am gasit la stand - in dm cam golut standul essence :( Insa in Rossman erau 2 standuri full.Pacat ca nu am ajuns acolo prima data cand aveam mai multi bani la mine :))) Totusi poate e mai bine asa ca n-am intrat in faliment :)))



NOTD-ul de azi e o colaborare intre bloggertitze, la fel ca si Glittery Friday, doar ca acesta e Monday Blues  :D In aceasta colaborare se pot intra atat cu unghii , cat si cu machiaj sau cu outfit-uri. Eu , ca maniaca de unghii ce sunt, am ales sa imi fac o manichiura albastra :D
La sfarsitul postarii veti gasi si link-uri catre celelalte fete care au colaborat la acest proiect :D



Am incercat sa surprind in poze flakies-urile din oja .Am reusit cat de cat , insa la soare nu vroia si pace :))
Desi in realitate la soare se vedea mai frumos decat la umbra :))








Si la soare...


Si aceasta e oja :


Din pacate cea cu flakies nu se poate purta de una singura :( E foarte transparenta chiar si in 3 straturi. 
In schimb prima nuanta - cea de baza - e opaca din primul strat!! 
Totusi, a doua nuanta se poate folosi cu mai multe baze :D Abia astept sa o incerc cu o oja verde :X sau ,de ce nu, cu una roz :X


Theo ( Sweetheart Woman ) http://sweetheart-woman.blogspot.com/
Alina Diana - http://adiana.ro
Laura Mariana - www.classyandpink.com

***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

17 comentarii:

  1. foarte frumoasa, ma duce cu gandul la ocean! :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte draguta oja, pe mine ma duce cu gandul la un cer prin de stele intr-o noapte de vara!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sea like !:D Marea noaptea si se intrezareste lumina prin apa.

    RăspundețiȘtergere
  4. ador oja asta <3. o am si eu <3. super unghiute <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Detin si eu aceasta oja, care este absolut superba. Imi place atat combinata cat si separat, doar albastu intens!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am tot vazut aceasta oja si ma tenteaza si pe mine :) Arata foarte bine pe unghii! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. :) am vazut ca s-a mai folosit aceasta oja in colaborarea de azi...
    este superba nuanta..tre sa o caut si eu neaparat:X

    RăspundețiȘtergere
  8. In timp ce iti admiram pozele ma rugam ca oja sa nu fie de la Essence...uf !
    Ca rezistenta, cum e ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Este dementiala aceasta oja. Sa o porti cu placere in continuare ;))

    RăspundețiȘtergere
  10. imi place sa vad manichiuri frumoase, desi eu am doua maini stangi, niciodata nu imi iese cum trebuie. Ti-a iesit super postarea cu monday blues

    RăspundețiȘtergere
  11. multumesc fetelor.

    @Dragonfly - E super ok ca si rezistenta, desi mie mi se tocesc repede alte oje in varful unghiei (din cauza jobului) insa acesta a rezistat eroic 4 zile (asta pe cand altele deja a 2`a zi sunt tocite.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma gandeam, n-ar fii practic sa facem un post cu InLinks pentru Monday Blues? Ca am vazut super multe si ar fi practic sa le adunam :)
    Daca vreti,organizez eu,let me know pe Twitter la @TreasureChestt
    sau pe Blog The Treasure Chest

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena