BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

9 septembrie 2012

TAG - Primul/Prima

 Am tot vazut acest tag pe mai multe bloguri si ma tot batea gandul sa il fac si eu , doar ca stateam cam naspa cu timpul liber. 
Dar acum ca am weekend liber ,am zis ca ma pun pe facut tag-uri :D
Mai am unul in draft, primit de la Anaissa, care ma asteapta sa il termin :">

So, sa trecem la tag :D

Primul fond de ten  
Hmm... primul primul incercat era de la o firma no name , cred, o luase vara-mea cand statea la noi si mi-am bagat si eu degetele prin el, insa doar o data sau de 2 ori. Oricum stiu sigur ca nu am iesit cu el pe fata afara :)))
Primul cumparat de mine a fost acum vreo 4 ani. Maybelline Affinitone. Insa nu era my dream foundation:))
Totusi l-am consumat aproape in intregime :)) 

Prima pudra
 Ohhhooo cu pudra e poveste veche :P O folosesc cam de prin clasa a 8-a. Prima era clar de la tarabele din piata :)) Pe atunci nu stiam eu ce e centrul si ce e un magazin de cosmetice (nu ca ar fi fost vreun magazin mai rasarit in orasul meu pe atunci :)) )
Apoi a venit Miss Sporty - Stay Matte :D 

Primul rimel 
Clar din piata , again. Tot prin clasa a 8-a, poate chiar mai repejor :P
Stiu ca erau 10.000 de lei pe atunci :))) Mergeam cu prietena mea de atunci sa ne luam rimel, si ce mandre eram :)) Eu imi luam negru iar ea albastru ( pe atunci ni se parea ca la ochii albastrii merge mai bine rimelul albastru ) Insa ne stergeam pana ajungeam acasa de la scoala :))) Eu o faceam in 5 minute si ea in 10 , ca statea mai departe :))) 
Apoi am primit o mascara de la  Maybelline ,celebra Great Lashes .Dupa ce s-a terminat si nu am mai gasit-o am trecut pe Rimmel.

Primul tus 
Acum vreo 3 ani mi-am luat unul , l-am incercat , nu mi-a placut , si l-am aruncat la cos :))) era de la un magazin cu lucruri aduse din Germania , sau ceva de genul.

Prima paleta de farduri 
Aici deja eram la liceu , dar tot de la piata ma aprovizionam :)) So, in clasa a 9-a am inceput timid cu nuante pale :P Cred ca era Ruby Rose .

Primul ruj
Primul ruj l-am primit prin clasa a 7-a de la verisoara mea.Era un nude supeeerb , si acum mi-e dor de el :(( Mi-a fost furta din buzunarul de la geaca in timpul unei pauze. Cred ca era Rimmel, insa nu sunt sigura. Era demult si pe atunci nu le aveam cu firmele :)) 
Apoi au venit mostrele de ruj de la Avon sau Oriflame (nu mai stiu) , era mama unei colege reprezentanta si ea ne aproviziona cu mostre. Le aducea in set de vreo 10 , insa stiu sigur ca nu aducea si catalog :)) 

Primul gloss
Primul mi l-a luat mama din piata , insa stiu ca avea miros si gust de petrol sau ceva de genu` si nu l-am folosit. Dar , prin clasa a-8-a am dat de luciurile de la Rimmel :X Pfff, miroseau bestial :D 

Primul balsam de buze
Tot din piata :)) ceva cu miros de fructe.

Prima oja
Ojele,pe langa creionul negru, erau singurele cosmetice pe care le detinea maica-mea. Deci multe de invatat de la ea in materie de beauty nu am avut ce invata.
Prima oja pe care mi-am cumparat-o eu era la de Ruby Rose, undeva prin clasa a 6-a.Pana atunci le foloseam pe cele ce le avea maica-mea. Deja in clasa a 9-a dadeam semne ca imi place lucrul cu ojele si imi faceam modele cu acul :D Toata lumea le admira :)) Bine... lucram doar cu alb,negru si roz pe atunci. 

Primul blush
Nu am inca istorie cu blush-urile . Primul cumparat a fost acum vreo 2 ani , de la ELF. Apoi au venit si altele :))

Primul dermatograf
Tot de la piata :))) Il foloseam cand mi se termina rimelul :)) Impreuna niciodata :)) mi se parea ca arat trashy cu amandoua :P Ehh..minte de fata de clasa a 8-a :))

Primul parfum
Hmm... asta chiar nu stiu... stiu doar ca primeam seturi care contineau si parfum, dar de obicei i le dadeam mamei, asta pana in liceu , cand am dat de Avon si mi-am luat de la ei Perceive :X Pana atunci nu-mi placea sa port parfum prea des


Cred ca toate ati facut deja acest tag , asa ca nu va tag-uiesc :)
Dar daca mai e cineva care nu l-a facut inca , il invit cu placere sa il preia :)
***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

2 comentarii:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena