BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

19 ianuarie 2012

Cum sa : Idei pentru organizarea bijuteriilor

Am gasit pe net muuulte poze inspirationale in vederea aranjarii bijuteriilor. 
Unele sunt foarte simplu de pus in practica , altele necesita ajutor - aka barbatii din dotare :)) 

Sper sa va ajute pozele si sa va gasiti modalitatea perfecta pentru stocarea bijuteriilor voastre! 

Pozele sunt salvate de pe google.com si de pe http://pinterest.com/
Va recomand ultimul site , e plin cu idei usefull ! 


Pentru majoritatea aveti nevoie de un tablou/panou de pluta si unele accesorii . 

 *un blat de la pat (parca?!) , un fel de panza ca si cea pentru tantari - cu gaurelele mai mari - sau un material asemanator ( poate fi si o perdea veche de ex. ) , niste cuie sa prinzi materialul pe spatele spatarului, si niste "agatatoare" pentru coliere* 


 *si formele pentru gheata se pot folosi pentru depozitare* 


 *tablou cu tapet si agatatoare* 

 *tot un fel de tablou cu plasa de tantari* 

 *un alt mod de a folosi grebla bunicilor* 

 *un fel de 2in1. In interiorul oglinzii se afla depozitul de bijuterii*


 *o alta intrebuintare a razatoarei* 



 *un tablou cu agatatoare pentru gablonturi* 

 *tablou cu fasii de materiale pentru clesi si agrafe, plus agatatoare in partea de jos pentru bentite sau coliere* 


 *tablou gigant* 


 *super easy pentru coliere* 


*tot pe o rama*




 *o super idee*




 *tot o grebla*


 *o idee pentru posesoarele a unei mici colectii de bijuterii*

 *pe un cuier simplu*


 *that`s looks very nice*






 *asta e super easy to do! va trebuie doar umerase si carlige mici - se gasesc la magazine gen Praktiker - si de biju-uri de atarnat*


 *un close-up la umeras*







 *cu dantela pe fundal:X *














*cea mai traznita idee pe care am vazut-o :))) E un spatar de scaun *



*banda magnetica pentru agrafe* 



Si cateva usefull tips pentru alte accesorii si machiaj.


*super idee pentru aranjarea esarfelor* 






*tabla magnetica* 

Ati gasit ceva sa va placa? 
V-am facut pofta de organizat? :D 
Ati mai vrea sa vedeti postari de genul acesta? 

***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

16 comentarii:

  1. cat de tari sunt:D eu esarfele cam asa le am ..le-am pus eu p un cuier...poate imi fac si eu un asa suport pt bijuterii :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarumana muuuuuuuuuuuuuuuult!Am o problema cu organizarea bijuurilor si chiar imi storceam singurul neuron pentru a gasi o solutie.

    RăspundețiȘtergere
  3. aaaaaaaaaaaaaaaw,as putea sa aleg.:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Uh o gramada de idei minunate. Mie imi plac postarle de genul acesta. Imi dau idei de facut cate ceva :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Vor mai urma astfel de postari pe diferite teme :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Laura! Tocmai ti-am descoperit blogul si imi place ce vad!
    SI IN SFARSIT O BLOGGERITA CARE FOLOSESTE PINTEREST!!! Complimente, pt ca restul bloggeritelor au cam ramas in urma...Eu sunt totally addicted to pinterest.com, si eu il recomand din suflet. O parte din ideile de mai sus le am si eu salvate intr-un board numit Organizing. Favorita mea e tabla magnetica pt farduri; mi-am luat deja magneti, si intentionez sa oconfectionez!

    Ar fi super sa faci o postare numai despre Piterest!!!
    Felicitari oricum!!!


    ps.ce id ai? sa ma inspir din boardurile tale- eu am http://pinterest.com/miha1404/

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow:O Absolut minunate, ochii mei tocmai s-au delectat cu ceva minunat:X Si mi-au venit intre timp si niste idei:> Chiar ma gandeam in ultima vreme ca am ff multe accesorii si nu prea stiu pe unde sa le mai tin:* super aceasta postare, foarte utila:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Miha :D
    Eu sunt relativ noua pe Pinterest dar stau in fiecare zi cu orele pe site :)))
    Il ador :X
    Voi mai face postari cu poze de acolo si ii voi face putina reclama, intr-adevar putine bloggeritze il folosesc ..

    RăspundețiȘtergere
  9. Accesati flysky.ro!Veti gasi aici o multime de variante ieftine de zbor!Eu am cumparat si am fost foarte multumita!

    RăspundețiȘtergere
  10. Super interesant articolul. Mi-au placut toate ideile, mai ales ca printre ideile de organizare, se afla si cateva de idei de handmade cu produse ce se pot folosi pe post de suport, agatatori samd. Felicitati pentru articol!
    Ps: Unul din produsele prezentate, oglinda cu suport de bijuterii, l-am gasit pe : http://decolicious.ro/16-oglinzi. La cat mai multe articole interesante!

    RăspundețiȘtergere
  11. Puteți să cumpărați de aici bijuterii din lemn să mai aveți ce organiza... :D
    http://shop.adidoro.ro/

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena