BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

17 ianuarie 2012

[REVIEW] Gel exfoliant zilnic Elmiplant

Cred ca dupa mai bine de o luna de cand am cumparat acest gel am reusit sa imi fac o parere despre el. 

Acesta e gelul :


Titulatura lui oficiala e : Elmiplant Skin Control - Gel exfoliant zilnic cu lemongrass si micro particule de bambus . Pentru tenul cu imperfectiuni.
Suna pompos,nu-i asa? 
Sa va spun ce cred eu despre gelul asta :P

Plusuri: 

- curata bine
- exfoliaza delicat 
- miroase ok, a plante parca
- pret ok: in jur de 12 lei
- dupa spalare nu "strange" pielea

Minusuri:

- nu am observat nici o imbunatatire a tenului
 - se consuma mai repede decat altele - cel putin mie asa mi se pare :p
- punctele mele negre au ramas tot acolo :\


Concluzie: 
Cand l-am cumparat aveam o alta crema de fata (despre creme intr-o postare viitoare ) si anume Elmiplant crema-gel matifianta mi-a lasat tenul suuuuper moale si fina :X
Apoi am zis ca mi-au ajuns cele 4 tuburi din aceasta crema si am vrut sa incerc si altceva. Cum am schimbat crema s-a dus senzatia aia misto :|
Deci la mine a mers doar cu crema din gama Skin Control .
So... daca le luati impreuna , merita. Altfel nu veti simti mai nimic :( 

Cealalta crema e Gerovital. Despre ea in curand!

Si ingredientele :

*click pentru marire*



 ***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena