BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

7 ianuarie 2011

Review Elmiplant - Crema-gel matifianta




            E momentan crema mea :D E, impreuna cu crema Prep, (nu se gaseste in Ro dar totusi ii voi face un review in curand) una din cremele care imi tin sebumul sub control. 
            Am incercat multe creme care promiteau marea cu sarea respectiv ten mat insa nici una nu a facut nici pe departe asa ceva. Crema-gel tine luciul tenului in limitele normale nu ca la altele la care imediat dupa ce ma dadeam aparea o pelicula lucioasa si inestetica.
            Nu zic ca e cea mai buna crema dar dintre toate cele incercate de mine pana acum e singura care imi ofera si hidratare si matifiere pe termen nu foarte lung dar acceptabil, sa zic vreo 5-6 ore.

 Plusuri :
- chiar are o textura usoara precum zic cei de la Elmiplant si intra repede in piele ,dar mie nu mi se pare sa aiba textura de gel, eventual doar de o crema usoara si atat.
- imi place ambalajul la tub,fiind mai igienic decat cel la cutie ,insa vine si aceasta cu dezavantajele ei
- miroase a fresh ,dar nu sa simte multa vreme
- pretul: cam 14 lei  pt 50 de ml
- tine destul de mult fiind necesara doar o cantitate mica deoarece se intinde usor.

 Minusuri: 
- partea mai nasoala la ambalaj e ca e din plastic cam tare si nu o poti goli pana "la fund" si nu ai cum sa scoti tot din tub. Eu am rezolvat taind ambalajul pe la jumatate si suprapunandu-le dupa ce am scos cu degetul cantitatea necesara(nu mai e prea igienic in felul asta dar ramane multa crema in tub si nu merita irosita) . Dupa ce am taiat ambalajul mi-a mai ajuns crema cam 2 saptamani folosita de 2 ori pe zi - deci ramane cam multa crema . Deci cam nasol si pica la faza cu igiena...

Concluzie : 
- pana nu gasesc alta crema raman la asta pt ca zic eu ca merita :) trec si peste minusul acela pt tenul meu. Ce nu fac eu pt el :)) Sunt deja la al 3`lea tub deci e clar ca sunt ceva "sentimente" intre noi doua :))) Asta e prima crema din care iau si a 3-a bucata :D Doar din Bioten am luat si a 2-a dar nu-si mai facea efectul precum prima cutie :| .

Un comentariu:

  1. Frumos articol :) Eu ca sa scot ce mai ramane din tub m-am obisnuit ca dupa ce se consuma trei sferturi din crema sa scutur tubul cu capul in jos inainte sa il deschid. Tot mai ramane si trebuie sa-l tai, dar macar asa ce ramane dupa ce l-am taiat e putin si se consuma in 2-3 zile.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena