BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

31 ianuarie 2011

REVIEW - TopCoats FastDry - Chissa vs Kallos Vs Orkide

Deocamdata le am doar pe astea 3 si le voi face un review in paralel :D Sper sa va fie de folos :D
Buuun sa le luam pe rand , pun o poza cu ele ca sa va dati seama despre ce vorbesc :D 
Este vorba de primele 3 din poza de la stanga la dreapta .
Kallos 

Nume intreg: Kallos express dry 
Mod de prezentare: spray 
Gramaj: 16 ml 
Pret: 7,2 lei (dupa cum se vede in poza :P )
Ce spun ei: Usuca instant oja.Trebuie aplicata de la o distanta de 20 de cm. Daca ajunge pe piele aceasta trebuie stearsa.
Ce spune eu: E super pentru ca nu mai trebuie aplicat inca un strat pe unghii. E de ajuns un singur fâs pentru o mana . Eu nu mi`o stergeam de pe piele si nu am simtit absolut nimic si nu m`a deranjat deloc doar ca ramane lucioasa pielea ca si de la un ulei . Am observat ca dupa ce se usuca bine-bine trebuie dat jos "uleiul" chiar si de pe unghie pentru ca nu dispare de tot. Despre uscat nu zic ca o face instant dar o face destul de repede. Eu zic ca e foarte ok pentru pretul asta.
Nota:  9/10 (inca nu sunt sigura ca nu exista ceva mai bun) 

Orkide

Nume intreg: Orkide Nail Care Fast Dry 815
Mod de prezentare:  oja transparenta
Gramaj: nu scrie dar eu zic ca e in jur de 12 ml
Pret: 5,99 lei 
Ce spun ei: Mai nimic ... doar ca e fast dry ..
Ce spun eu: eu cred ca la vrajeala au scris pe el fast dry... nu se uusca deloc fast , pot sa spun lejer ca e doar o oja transparenta si atat. Pe eticheta scrie DOAR "lac de unghii" - deci ori au gresit sticluta cand au lipit eticheta ori e chiar la vrajeala scrisul de pe sticluta. 
Nota: 2/10 cu indulgenta 

Chissa

Nume intreg: Chissa Top Coat Fast Dry
Mod de prezentare: oja transparenta
Gramaj: 10 ml
Pret: 4,5 lei
Ce spun ei: Nici ei nu ne zic prea multe... Doar ca e Top Coat Fast Dry.
Ce spun eu: Pai .. e bunicel... daca nu prea faci treburi "grele" dupa ce il aplici ...cam 2 ore dupa ce il aplici daca nu si mai mult... :))) V`am mai spus ca aveam unul de la Gabrini care era super fains i usca repede.Cand ma dadeam cu el simteam cum mi se "racoresc" unghiile - nu stiu cum s`ar zice corect dar parca erau date cu mentol ..le simteam relaxate ..- Buun .. si cu asta simt ceva de genul asta dar mai vag ...deci are mai putine ingredinete "racoritoare" in el dar totusi exista. De exemplu la Orkide n`am simtit senzatia asta deloc :| . E ok ca iti usuca suprafata si nu se mai lipeste de orice asa de repede, totusi dedesubt nu e uscat si de aceea trebuie sa ai grija ce munci de casa faci ca s`ar putea sa`ti strici frumusetea de manichiura.
Nota: 5/10


Concluzie: 

Cred ca v`ati dat seama ca cel de la Kallos a castigat :D Cel putin pana acum el e the ONE - pana la noi cercetari :))) 
Vroiam sa fac un review si la cea de la Gabrini dar nu m`as putea pronunta decat din amintiri si poate nu ar fi prea concludente :D 
Sper ca v`am putut fi de folos macar putin cu aceast review.
Va pup :*

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena