BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

26 septembrie 2011

[TUTORIAL] Marbeling with no water

Va spuneam ieri ca in sfarsit am descoperit smecheria cu aceasta metoda. O stiam de vreo luna..poate mai mult... insa facusem ceva gresit si nu mi-a iesit, asa ca nu v-am mai zis nimic despre esecul meu :P

Vreu sa va spun ca e un inlocuitor bun pentru water marbeling, fara nici o mizerie sau murdarie :D De asta mi-a atras si mie atentia :P Nici nu se foloseste asa multa oja ca in cazul celei cu apa.

Deci aveti nevoie de un dosar de plastic ( o punga mai groasa - ca si zipper bag-urile ) - oricum va veti da seama din tut cum merg treburile si veti gasi un inlocuitor.
Mai aveti nevoie de oje, plus de inca o oja , de o scobitoare pentru a amesteca culorile. Cam atat cred.
Ahh da si de vreo 2 ore , timpul cat ii ia amestecului sa se ususce. E minusul acestui procedeu.

Sa trecem la treaba.

Eu n-am mai pozat cum am amestecat ojele, dar va dat seama din poza. Trebuie sa fie putin mai lata decat unghia si sa nu ramana loc gol intre oje dupa ce le-ati amestecat.

Nu trebuie sa fie prea groasa "dunga" amestecata.
Dupa ce ati facut toate asea, lasati sa stea la uscat vreo 2 ore. Puteti sa verificat intre timp daca se "dezlipeste" banda usor. Cred ca depinde si pe ce ati facut amestecul asa ca nu bag mana in foc ca toate vor fi uscate in 2 ore sau mai putin.

Trebuie sa se ia asa banda ca si in poza de mai jos, nu trageti tare sa nu se rupa.


 Taiati o bucata mai mare decat unghia.
Pe unghia pe care urmeaza sa "lipiti" banda, dati un strat de oja (orice oja) ca sa se lipeasca .

It should look like this:

Si apoi cu banda:


Apoi cu mare grija cu scobitoarea incercati sa eliminati surplusul incet.
Si vor arata cam asa:
Eu m-am cam grabit si nu am avut prea mare grija la margini :">




Puteti incerca orice model, sau puteri sa faceti 10 "benzi" diferite pentru fiecare unghie. Doar puneti-va imaginatia la contriutie :)

Ce spuneti? :D
Va place ideea? O veti incerca?




22 de comentarii:

  1. Dadadadadadada!Suuuuper,acum stiu ce o sa fac cand ma plictisesc:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca te-am ajutat sa iti omori timpul liber :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar super! :D Nu stiam ca se poate realiza si astfel acest tip de model.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca iti place :) Poate il si incerci si ne arati rezultatul :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Atragatoare metoda...este mult mai bine ca nu te murdaresti...pfff,ce pateam sa ma mai curat dupa marbeling-ul in apa...Ms frumos ca ne-ai aratat-o :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa o folosesti cu placere :D Si asteptam rezultatele ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. cat de tare e :)) pe asta nu o stiam :)) eu ca sa nu ma murdaresc ma dadeam cu balsam de buze pe langa unghie. Asa nu se lipea oja unde nu trebuie :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu balsam de buze inca n-am auzit ... Ma gandesc ca e tot acolo ca si cu vaselina. Dar oricum iti ia multa vreme si multa oja sa te faci pe toate unghiile :P
    Metoda asta imi alina pofta de water marbeling :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Aaaah trebuie sa incerc, poate asa imi iese si mie marble :)) :D

    RăspundețiȘtergere
  10. 100% iti iese :D Nu are cum sa nu iti iasa :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Pfu, oricat de mult imi place mie water marbling, ma doare sufletul sa consum asa multa oja pentru o singura manichiura :(

    RăspundețiȘtergere
  12. La asta nu consumi chiar asa multa oja ca si la varianta "originala", Daca te prinzi de chestie ar consuma chiar si mai putina oja.
    De water marbeling fug si eu , mi-e mila sa stric ojele faine :))) Plus ca te si murdaresti bine bine :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Foooooooooarte tare ! O sa incerc si eu !!! :D

    RăspundețiȘtergere
  14. :x Foarte fain! Trebuie incercata neaparat!

    RăspundețiȘtergere
  15. foarte interesant:D..dupa ce imi cresc unghiutele poate imi fac si eu

    RăspundețiȘtergere
  16. @Denise - :D Astept pareri ;)

    @Bambina - Merita incercat ,macar pe o unghie sa vezi ca nu e greu :)

    @Roxx - si pe unghii mici merge incercat ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. ce qestie tare! mie mi-e groaza de metoda cu apa..se face prea mare mizerie, dar asta imi surade :D mersi de idee :)

    RăspundețiȘtergere
  18. cu placere :D Sper sa o incerci si sa mi-o areti si mie :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Salut! Imi place blogul tau..iar acest post mi-a dat o idee. Avand in vedere ca mi-e greu sa fac floricele si alte modele direct pe unghii ( mai ales cu mana stanga), oare se pot face floricelele si modelele folosind acest procedeu? oare ar iesi?

    RăspundețiȘtergere
  20. @ Poison - Ma bucur ca ma urmaresti ;)
    Precis ar iesi ok. chiar vreau sa incerc si eu zilele astea. Doar ii pui paza transparenta si te joci pe ea :P

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena