BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

2 septembrie 2011

[NOTD] Pink Stripes

Nu stiu de ce dar ador cum arata modelele in dungi, oridecare ar fi ele :X Arata super pe unghii :> Dupa succesul modelului albastru am zis sa fac acum cu roz, doar ca dungile sa le orientez invers si sa am 4 culori in loc de 3 :X Si a iesit ce vedeti mai jos in poze. Sigura mea problema e iar topcoat-ul care se pare ca acum mai uraste de moarte ... mi-a facut bobite pe toate unghiile nu doar pe una ca si pana acuma X( Azi sau maine ma duc sa caut altul, poate aveti vreo sugestie :D



Voua va plac modelele in dungi? :D


5 comentarii:

  1. Foarte frumos ! Treci si pe la blogul meu,poate iti place .

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi :)
    Trec acum si pe la tine ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. As incerca si eu ceva asemaator, dar cu nuante de albastru :D Imi place cum ti-a iesit :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Poti incerca :D Eu am facut data trecuta cu albastru ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos e ! eu iti recomand top coat-ul de la astor !suny la a 2 a sticluta si urmeaza a 3 a.!pret : in jur de 25 de lei! :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena