BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

22 septembrie 2011

[NOTD] A lots of dots

Buna :)
Vroiam sa scriu ieri postul dar nu stiu cum se face ca am uitat . Shame on me! :P
Mai nou am dat-o in modele/culori mai indraznete :P La inceput nu eram pentru ele dar pe parcurs au inceput sa-mi placa la nebunie :D
Asa ca daca va e frica de culori eu spun sa exersati , cate un pic de culoare de fiecare data si sa vedeti ca o sa vreti tot mai mult :)))
Oricum , unghiile  sunt unghii, si daca nu iti plac le poti sterge indata, nu e ca si cum ti-ai vopsi parul in n-shpe mii de culori .
Asa ca dati drumul imaginatiei macar pe unghii :)
Macar ele sa va scoata putin in evidenta ;)

Am scris toate aceste fiindca am primit multe comentarii ca sunt frumoase unghiile colorate , dar iti trebuie tupeu sa iesi cu ele din casa asa.. Sa stiti ca eu sunt mai retrasa si nici nu-mi place sa ies in evidenta la fiecare pas. Asa ca eu exclud frizuri/culori in par prea stridente , la fel sunt si la machiaje. Dar unghiile sunt altceva .

Incercati macar o data sa purtati o oja pe care in mod normal nu ati purta-o, si sa vedeti ce bine va veti simti :D Efect garantat! :D

Si cum am aberat destul, va las cu modelul ce l-am avut zilele trecute :D "putin" cam crazy :)))







Un mic truc pentru puncte

Incepeti din mijlocul unghiei , ca in poza de jos .Abia apoi faceti si restul punctelor . Mie mi se pare o metoda mult mai usoara decat ce foloseam eu pana acuma , si anume "ochio-metrul" :)))


4 comentarii:

  1. Modelul asta merge si pe unghiutele scurte,foarte dragut!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoase, modelul imi aduce aminte de ambalajul de la o ciocolata cu branza (Dots) :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Da merge si pe unghii scurte :D
    Mersi

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi :)
    Trebuia sa il fac alb cu puncte rosii (sau invers?) :)))

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena