BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

13 septembrie 2011

[NOTD] Vintage Flowers + tutorial

N-am mai folosit lila`ul acesta de mult si imi era dor de el asa ca l-am facut star-ul principal :)))
Veti vedea mai jos si cum fac eu floricelele acestea vintage .

So ... my fav model :X
:drums: :drums:

Am inceput cu baza lila :D

Am tras niste dungi pe degetul mare si inelar, cu o oja bej ca sa nu fie prea mare contrastul.

  

 Apoi am inceput cu baza pentru floricele:


Si am uitat sa mai pozez si restul fazelor X( 
In schimb am facut un mic tutorial pentru floricele vintage :D Exact asa le-am facut si eu ;)

 

Si mi-a iesit asa : 







Va plac floricelele? :>


Va pun si cateva poze din reviste :D










5 comentarii:

  1. Imi plac foarte mult.Sunt lungi si totodata finute.Modelul imi place foarte mult,banuiesc ca ar sta bine si pe unghiile mele scurte :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi :)
    Eu am avut modelul si pe unghii scurte si arata ft bine doar ca nu incap atatea floricele.Sau poti face pe fiecare unghie cate o floricica ;)) Si asa ar arata tare bine :>

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,cate o floricica,care oricum nu mi-ar iesi in veci atat de perfecta :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Exerseaza pe o coala si ai sa vezi ca o sa-ti iasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos modelul,dar cand incerc sa fac aceste modele minuscule pe unghie,imi tremura mana si gresesc,plus ca unghia ta este mult mai lunga decat a mea.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena