BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

29 septembrie 2011

[Tutorial] Black with silver stripes

Ma gandeam despre ce sa scriu azi, si mi-am amintit ca dupa ce am descoperit metoda aceasta , mi-am adus aminte de un model abstract vazut mai demult pe net , dar care pe vremea aceea mi se parea dificil de facut.
Dar cu metoda asta se poate face chiar suuuuper simplu !
Aveti nevoie in plus doar de o foarfeca si de imaginatie ;))

Am facut exact ca la marbeling doar ca am folosit o singura culoare, si anume un gri sclipicios (Golden Rose 67) .

Si sa va arat cam ce a iesit :D Am sa incerc si pe unghiile mele, cu siguranta :D


Asa arata oja mea uscata si peeled off .


Dupa masacrarea cu foarfeca :


Si fasiile aplicate pe oja proaspat aplicata pe unghie:






9 comentarii:

  1. cred ca voi incerca si eu modelul asta...ms pt el ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce ingenioasa esti....am vazut atat de multe modele pe blogul tau care ma tenteaza....pacat ca nu sunt asa de priceputa
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi :D
    Trebuie sa exersezi putin si ai sa vezi ca iti vor iesi si tie modele frumoase :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! E prima oara cand iti scriu, dar iti urmaresc blogul de mult timp, inca de la primele postari! Imi face placere sa iti citesc postarile! Mi-am facut si eu blog si ma axez pe modele de unghii. De la tine am invatat sa fac fluturas!! Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna :) Ma bucur ca mi-ai scris , asa ti-am descoperit si eu blogul :P Ai modele foarte frumoase :D La cat mai multe modele :D

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena