BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

14 septembrie 2011

[NOTD] Almost Holo + mini shopping

Azi vreau sa va arat o descoperire interesanta :D Adica oja mea aproape-holografica :))) Veti vedea in poze despre ce e vorba :D

Pentru azi am optat pentru un model simplu cu tipsurile negre ;)) Boala mea in ultima vreme :D

So va las cu pozele :D Vedeti ca sunt multe :)))













Am incercat sa surprind sclipiriciurile din oja :)

Si acum oja minune :)))
Moyra nr 43. In sticluta nu pare mare lucru dar acopera din primul strat perfect!!


Alte achizitii:
Top Coat pentru uscare rapida,tot Moyra.
V-o recomand din tot sufletul daca si voi va mai atngeti in primele minute de minunata manichiura si va raman mici urme.Acest Top Coat usuca intai partea de deasupra a ojei ,si apoi si restul , asta intr-un timp relativ rapid. Mai rapid decat orice top coat am incercat eu, si am incercat destule :)) Bine... acuma nu va imaginati ca il usuca instant,dar puteti sa-l atingeti usor penste 2-3 minute si nu va mai ramane amprenta pe unghie. Daca apasati mai tare binenteles ca va ramane urma ca doar nu e un produs minune, dar pe mine ma multumeste pe deplin.
Pentru 5 lei eu zic ca merita incercat ;)



Urmatoarele 3 oje le-am luat din targul de vechituri din oras. Le vindea o fetita tare dragalasa ;)) Au fost 1 leu bucata - da UN leu :)))
Probabil sunt din colectii mai vechi, but who cares :)))
Cand am vazut cele 2 oje Essence parca eram in transa =))












Si o pudra cu sclipici si o sticluta cu sclipici pentru cand voi incepe sa fac modele 3D 

Cam atat pentru azi ;)

7 comentarii:

  1. foarte frumos,imi place mult! pup

    RăspundețiȘtergere
  2. super unghiutzele ....toate.....si noile oje achizitionate

    RăspundețiȘtergere
  3. ce mult imi plac nuantele :D:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Da..... sunt oje frumoase si rezistente,eu folosesc de mult ojele de la Moyra nu am decat sa va recomand merita pe deplin 5 lei....Daca vreti adresa numai nu stiu daca nu cumva va fii cenzurat dar incerc http://www.beashop.ro .
    Aici veti gasi toate cele 100 culori fermecate..

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena