BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

12 septembrie 2011

[TUTORIAL] Spring Nails

Buna :) Stiu ca am lipsit cateva zile dar am motivare :))) Am fost la tara la bunica si acolo netul nu iegzista :))) Plus ca a plecat si al meu prieten la italieni :|

Sa trecem peste amanunte :D Am revenit in forta, deja am pregatite cateva posturi. Vreau sa va intreb daca v-ar interesa sa pun imagini din reviste de unghii cu diverse tehnici/modele/inspiratiuni . Gasiti poll-ul in partea dreapta si va invit sa votati.

Si cum m-a rugat o cititoare sa fac un tutorial cu ultimul model facut de mine- cel de primavara- am zis sa execut modelul pe o unghie ;))

Am ales sa folosesc o baza albastra de data asta :P


Cu o oja verde deschis trasam firele de iarba: 


Cu o oja verde mai inchis mai trasam niste fire de iarba in locurile ramase libere 
 




Pentru flori avem nevoie de: 

Si ies cam asa: 

Pentru gargarite avem nevoie de: 
 Si ar trebui sa iasa mai bine decat in poza :)))
Intai am facut corpul, apoi capul si ultima data punctele - doar sa asteptati sa se usuce baza ca altfel iese asa naspa ca la mine ;))
Si cam atat :D


4 comentarii:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena