BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

7 ianuarie 2012

Review Palette Mousse Color nr. 300

A venit vremea sa incerc si eu noua vopsea de la Palette, pe care am pus mana in urma campaniei Treder :D 
So ... Nici nu stiu cum sa incep. Cert e ca vor fi multe poze :)) Before si after! 
Cand am primit coletul m-am bucurat ca nu mi-au trimis nuanta bruneta, fiindca am scapat cu greu de ea acum vreo 2 ani. 
Asa m-am ales cu nuanta Saten Inchis, numarul 300 


*Click pe poze pentru a le mari *



Inainte eram vopsita tot cu Palette , insa cu  Color XXL, pe care l-am gasit la reducere asa ca mi-am luat 2 :))Nuantele sunt asemanatoare, asa ca nu era mare diferenta intre ele. Sau cel putin asa am crezut eu.

 Eu nu ma vopsesc fiindca am fire albe , ci mai mult asa de kiki :)) 
Am insa un "semn" din nastere. Cum altii au diferite alunite sau "modele" pe piele din nastere, eu am un smoc de fire albe fix la tample. Nu sunt fire carunte, ci doar albe, aproape transparente. 
Le-am mostenit de la tati care a avut un accident cand era mic , i-a cazut ceva greu pe locul respectiv , si de atunci i-a crescut parul asa in acel loc. Si fix acolo il am si eu. 

Si cand ma apuca de ma enerveaza cum se vede ma vopsesc :))) De cativa ani foloseam doar nuantator, dar mi-au lasat diferite nuante prin par si ma enervau. Chiar daca ma nuantam cu saten sau cu brunet , la soare absolut toate aveau tente de roscat X( 
Asta in cazurile fericite ... Dupa ultima experienta cu un nuantator nou, am iesit cu tente roz :))) 
Asa ca am zis ca nu mai are rost sa dau banii pe nuantatoare daca imi nuanteaza in asa culori mult iubitul meu par ;)) 

Va arat cum era parul meu la 2 saptamani dupa ce m-am vopsit cu Color XXL. Cam la 2-3 saptamani de la poze m-am vopsit cu Palette spuma. Intre timp am uitat sa fac poze :"> 

Cu blitz

 Aici se vede "smocul" de par decolorat


Fara blitz: 




Acum sa va arat ce mi-a iesit cu Palette Mousse Color.

Prima data in miezul actiunii :)))
 

  
Dupa ce am aplicat spuma:



 Si parul proaspat uscat : 
Cu blitz
Nu am facut poze cu "smocul" deoarece m-am patat si n-am reusit sa il dau jos de tot :((







 Fara blitz.


Buun , si dupa atatea poze sa va spun si parerea mea. 
Hmm... Cred ca imi place.

+ Aplicarea e usoara.
+ Miros ok. Nu am simtit acel miros urat. Chiar cateodata am simtit mirosul da capsuni :P 
- Nu as putea spune ca nu curge. Baia mea arata ca dupa oricare vopsea :))) Da! Nu curge din par, dar pana sa ajunga la par e "cale" lunga :))) 
- Culoarea mi se pare mai inchisa putin decat pe cutie. Oricum ma asteptam la asta , de aceea l-am si lasat doar 20-25 de minute. 
+ E fun aplicarea :))) 
+ Am folosit doar o cutie. Mi s-a parut arhi-suficient. Se vede in poze cat de lung mi-e parul . 
- Fara balsam lasa parul jale. 
+ Balsamul e super bun! Miroase ca orice balsam. Nimic extravagant.
- M-am patat destul de urat si nu prea a vrut sa iasa. 


Concluzie: 

Eu spun ca se merita!! Mai ales ca imi ajunge doar o cutie! La restul vopselelor imi trebuie 2. 
E o mare economie! 
Ca un mic sfat, dupa ce am citit si alte review-uri , sa alegeti o nuanta mai deschisa decat va doriti. 


Voi mai reveni cu poze daca se mai duce din culoare. Eu tare sper sa se mai duca putin :(
 Cred ca am scris cam tot ce vroiam...Daca nu, revin cu completari :)


 ***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

6 comentarii:

  1. Si eu am avut tot aceeași nuanta si mi-a iesit culoarea parului la fel :D As fi vrut si eu putin mai deschis, dar imi place si culoarea rezultata, in special faptul ca este stralucitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. se mai deschide putin la spalat
    asa a fost la mine, si la multe alte fete si sper sa fie si la tine ;))
    oricum culoarea e draguta :*

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place parul tau,iti sta bine cu nuanta asta:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa culoarea, iar parul straluceste dupa vopsire;;) Oricum, ai un par frumos, eu zic ca te prinde bine nuanta aceasta chiar daca este putin mai inchisa:*

    RăspundețiȘtergere
  5. scz'ma, se mai gaseste vopsea palette xxl? multumesc

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena