BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

6 ianuarie 2012

[NOTD] Nude Alert

Un model "cuminte" dupa tot negrul si sclipiciul ce l-am avut de Rev. 
Am tras si niste dungulite si punctulete in nuante asemanatoare , dar am fost mai mult o proba , sa vad cum vine. Nu prea mi-a placut asa ca am facut modelul doar pe inelar si degetul mare :)) 

Pff..am atatea post-uri de scris ca nici nu stiu cu ce sa incep :P 
Ati vrea intai review-uri la careva din produsele astea? Sau tutoriale?Sau poate niste machiaje?







 ***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

5 comentarii:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena