BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

5 ianuarie 2012

[NOTD] Marbelized french

 Hy :) 
Am gasit pozele astea acum, desi sunt facute anul trecut :))

Aveam ojele astea de haaat haaat dar niciodata nu m-am gandit sa le combin. Dar acum ca faceam curat prin cutia cu oja , nu stiu cum au ajuns una langa alta si am zis "WOW" vreau un model cu ele :)) Am mai adaugat si putin alb totusi ca mi se parea prea "heavy". 
Deci m-am indragostit de combinatia asta instant! Sigur o veti mai vedea pe blog :D 
Modelul e simplu. Am aplicat baza , apoi culoarea mai inchisa pe varfuri si am pus  2-3 stropuri de oja alba intre cele doua si o  pensulica subtire le-am amestecat si a iesit ce vedeti mai jos :) 
Mie imi place :X 









 ***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

9 comentarii:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena