BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

27 ianuarie 2012

[NOTD] Purple Night

De mult aveam oja violet doar ca singura era prea opaca. 
Cum pana acum fugeam de culorile inchise (a se citi in urma cu vreo 2-3 luni :)) ) nu am avut tupeul sa incerc oja asta, desi am incercat-o o data peste o oja neagra si mi-a placut ft mult cum arata.

Acum i-a venit randul :D 
Si cum am vazut ca am mai multe oje sidefate/nepurtate fiindca erau prea transparente , le-am pus pe toate peste o oja neagra :X A iesit o nebunie :X Am facut mult poze demonstrative! Maine le pun pe blog daca va intereseaza :D 

 Am bulit vreo 2 unghii din pacate :((

Dar ce ziceti? Va place? :D




***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

3 comentarii:

  1. Ohh da :D imi place si inca mult ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte frumoasa nuanta! Am si eu tot o oja mov de la GR si la fel ca tine, folosesc sub baza mai inchisa - un mov pruna. Arata tare bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am una aproape identica de la Flormar. o sa fac postarea zilele astea :D

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena