BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

27 mai 2012

[REVIEW] Deodorant Mitchum

Hello :) Va spuneam zilele trecute ca am 3 produse in teste - de atunci au intrat si altele- , de unul v-am spus deja aici , si acesta e al doilea :) 
E vorba de mult laudatul deodorant Mitchum! 
E o postare lunga, cu mult scris si putine poze :))
Asa ca daca va intereseaza doar concluzia mea scroll down :P


Eu mi-am luat varianta Shower Fresh , fiindca citisem pe blogul Iguanitzai ca asta ar fi cel mai ok! 
L-am vanat o vreme lunga :)) De cate ori intram in Real fugeam la raionul cu cosmetice sa vad de deo. Gaseam toate  variantele posibile ,insa nu si shower fresh :| 
La un momnent dat am zis ca imi iau varianta barbateasca numai sa imi iau unul :)) 
Pana la urma am gasit ,si am mai fost si la promotie ;)) 1 plus 1 gratis , adica vreo 14 lei amandoua :X 

Pff , m-am simtit super released :D 

Sa incepem de la inceputul problemei. 
Eu am mari probleme cu transpiratia axiala , am mai scris putin despre ele si la review-ul roll-on-ului de la Iwostin .
Eu transpir oricand, oricunde si din orice motiv :| Ajunge sa cobor de la etajul 4 si gata sunt uda deja :| 
Nu mi-am facut inca analize ,insa urmeaza. 
Dar am vrut sa fac ceva cu aceasta boala fiindca deja ma termina , imi tocam nervii ori de cate ori trebuia sa imi iau ceva de imbracat in partea de sus .Nu puteam sa port tricouri mai deloc, decat negre eventual , sau din materiale usor transparente sa nu se vada "balta" de la subrat :|

Deo-ul de la Mitchum am inteles ca e ceva mai tare decat restul de pe piata , avand concentratie mai mare de aluminiu . Nu e deloc bine pentru organism ,insa daca nu am incotro :( 
Insa am citit pe blogul lui Miuri ca nu ar fi chiar asa de periculor daca e aplicat pe piele. Periculos e doar daca e inhalat acest compus de aluminiu.  Dar pana la urma toate produsele sunt daunatoare intr-un fel sau altul :P 

Si sa va spun prin ce am trecut eu cu acest deo minune! Nu va spun de pe acum ce cred despre el :D Asta veti gasi mai jos :)
Prima zi de testare a decur foarte ok. M-am spalat , am aplicat Mitchum , am stat cu mainile in aer pana s-a uscat complet , apoi mi-am continuat treburile. 
Era inca racorica afara cand l-am bagat la teste , asa ca nu puteam sa imi dau inca seama cum e in conditii extreme. 
Parea super ok , nu am transpirat deloc cat am stat prin casa  - desi de obicei transpir si cand ma uit la tv din pat :))) 
Buun... seara ma spal iar , reaplic deo-ul si ma culc. 
A doua zi , aceeasi rutina ... Nici un strop de transpiratie. Hmmm...minunat :D 
Desi eram super sceptica . Daca m-ati fi vazut cat ma controlam la subrat :))) Mi s-a parut imposibil sa nu transpir :)))
Am bagat 45de minute de Zumba acasa , eu cu X-box-ul . Spate transpirat, intre sani eram uda , la subrat nimic o.O Era ceva incredibil :)) 
Seara aceeasi rutina ... 
A treia de dimineata am simtit ca ceva nu e ok. Ma durea la subrat dar undeva sub axile, si doar daca puneam mana. Nu m-am panicat si am aplicat iar deo. 
La fel toata ziua, nici un strop...
Seara am zis sa sar peste deo .
A patra zi tot ma durea dar mai putin. Am renuntat sa ma dau cu deo, sa vad daca imi trece. 
A cincea zi iar nu m-am dat deloc. Spre seara durerea trecuse aproape in totalitate. 
In cele 2 zile am folosit Nivea spray , si am transpirat parca mai putin decat alta data. 
A sasea zi dimineata nu m-a mai durut deloc si am zis sa incep iar cu deo-ul dar am hotarat ca seara sa nu il mai folosesc. 
De atunci il folosesc doar dimineata si a trecut deja o luna de cand ma dau cu el . 

Am mai intampinat o problema cu el. M-am inrosit in "ridurile" de la axila. Nu m-a durut, nu m-a deranjat deloc. Am facut pauza o zi si si-a revenit. Se mai inroseste din cand in cand cate putin , dupa ce ma rad .
Insa cand e inrosit si ma dau cu alt deo-spray ma ustura . Asta n-am mai patit pana acum niciodata sa ma usture de la spray-uri . Daca ma dau cu Mitchum nu ustura deloc. 
E putin aiurea , dar acum ma rad seara si nu mai patesc chestiile alea :) 
Are o singura chestie care nu imi place. Desi scrie pe ambalaj ca nu lasa urme albe , nu e in totalitate adevarat! Raman urme albe la subrat , dar se pot sterge cu un prosop tamponand usor zona . Insa am observat ca daca imi iau tricou negru imediat dupa si daca nu sterg surplusul alb , acestea se "transfera" pe tricou, insa e ca un praf , si nu trece pe cealalta parte. Insa se vede cand dati jos tricoul :P Dar dispar imediat daca scuturati putin :P

Concluzie: 

E cel mai tare deodorant/antiperspirat incervat ever!! Si am incercat cateva :P
Si acum transpir, ar fi aiurea sa mint si sa zic ca l-a stopat de tot, cred ca nici nu ar fi nici sanatos sa blocheze de tot glandele, dar e mai mult decat suportabil , mai ales prin cate am trecut in ultima vreme!
Acum pot purta maieuri colorate :D Si daca transpir nu se prelinge in jos pe mana sa pe maieu :D Sunt foarte happy! Nu stiu daca ma voi mai desparti vreodata de el!
Il recomand tuturor care au probleme cu transpiratia!! Dar cu precautie, sa incepeti incet , sa se poata obisnui pielea cu un antiperspirat atat de puternic!
Tricouri pot purta , dar ma mai feresc de ele din obisnuinta :))
Ce-mi mai place foarte mult la acest produs e ca si daca transpiri se usuca repede locul, nu sta ud multa vreme!

Tips: 


De obicei stau cu mainile in sus pana se usuca de tot , insa mai este si cand ma grabesc si nu am vreme sa stau pana se usuca si atunci cand vad ca mai are cam jumatate pana se usuca absorb excesul cu un prosop si gata! Nu am observat vreo diferenta intre metode, ambele mi se par la fel de eficiente!


PS: Sper sa va fie de folos acest produs in caz ca il incercati :D
Am scris acest review in decurs de 2 saptamani asa ca s-ar putea sa ma repet sau sa existe cateva idei care par a nu-si avea locul :"> Va rog sa ma scuzati :D 

***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

15 comentarii:

  1. Un review foarte bun si complet. Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  2. e bun tipsul cu prosopul daca te grabesti :) te pup, pt mine e salvarea mea acest roll-on:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Super review! Da, si eu folosesc roll-on-ul Mitchum de catva ani si nu il schimb cu nimic altceva, pentru ca este minunat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu de ce, eu sunt destul de reticenta cand vine vorba de roll-on-uri. Ma dezgusta senzatia de umezeala la subrat dupa aplicare si multe dintre cele de pe piata se usuca si mai greu. Totusi, soarta a tinut cu mine si desi nu sunt o persoana cu mari probleme ale transpiratiei, momentan, cel care ma scapa de orice problema e un roll-on Noxema, luat din Grecia. Imi trimite mama cate 2 pe an (cam atat folosesc). E tot roll-on dar se usuca rapid dupa aplicare, se gaseste in tot soiul de sortimente cu mirosuri care mai de care si o prietena cu aceeasi problema ca a ta, l-a indragit pe viata (i-am luat si ei unul acum ceva timp si a fost extrem de multumita de el). Nu stiu ce o sa ma fac daca pleaca mama din Grecia :)) Pentru ca niciun deodorant antiperpirant folosit de la el incoace nu pare sa isi faca treaba ca-lumea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici eu nu eram fana roll on,dar daca nimic altceva nu functioneaza :|
    Am sa caut si eu acel deo de care zici, poate exista si prin Italia :D

    RăspundețiȘtergere
  6. este incredibil Mitcum.ma simteam ft aiurea si de cand l.am gasit si am citit despre el acum am mai multa incredere in mine,pot purta orice!eram ft diperat ca nu stiam ce sa mai folosesc,insa mitchum chiar mi.a schimbat viata!!il recomand!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna, si eu sunt fan Mitchum de cateva luni. Am auzit de el pe un forum - tot asa laudat - si am spus ca daca tot am incercat tot ce e pe piata degeaba, de ce nu :) Aceeasi reticenta o aveam si eu ref la roll-on, dar am incercat pana la urma si este preferatul meu (am luat la inceput unul sub forma de stick insa acela lasa ceva urme). Nici Mennen sau Gilette nu se apropie ca eficienta asupra "udarii" si in plus, lasau urme grave pe imbracaminte. Acum pot purta orice material (inclusiv matase) si orice culori. Nu credeam ca voi scapa vreodata de problema asta. Ca minusuri, si eu am uneori inrosiri sau intepaturi, insa nu pot renunta la el si aplic aceeasi metoda: nu ma rad in zilele in care il folosesc, aplic mai putin deoarece este suficient (aplicam destul de mult, obsedati sa nu transpiram).

    RăspundețiȘtergere
  8. MA bucur ca mai e cineva caruia ii prieste Mitchum. Nu stiu ce m-as face fara el :X

    RăspundețiȘtergere
  9. de pe ce site l ai comandat?

    RăspundețiȘtergere
  10. Am si eu aceeasi problema cu transpiratia. Si ma gandesc sa incerc Mitchum. Imi poti spune, te rog, de unde l-ai cumparat?

    RăspundețiȘtergere
  11. Foloseste cineva piatra de alaun? Eu am gasit-o pe site-ul Longeviv si nu stiu daca sa o cumpar. Oare o fi originala?
    http://www.longeviv.ro/piatra-alaun-feret

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna , nu mai gasesc roll - on Mitchum , stie cineva pe unde mai poate fii gasit !?



    RăspundețiȘtergere
  13. Vad ca tocmai a aparut pe site-ul celor de la 1001 cosmetice: http://www.1001cosmetice.ro/brand/mitchum.

    RăspundețiȘtergere
  14. Fetelor, tocmai a aparut in Cora !
    Abia ast sa-l incerc si eu sa vad cum e...

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena