BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

26 iunie 2011

My new nails + Avon haul + Something sweet

De fapt sunt tot unghiile mele doar ca am fost la intretinere si am schimbat french-ul alb pe unul roz cu sclipici. A fost o idee de moment, initial vroiam tot alb insa m-am razgandit fix inainte sa mi le coloreze :)) Eu spun ca au iesit ok :D Mie imi plac la nebunie ;)))



Si cum n rezist mult cu acelasi model, am pictat putin pe ele azi - intretinerea am facut-o acum 2 zile deci a trecut muuult timp :))) - ca sa nu ma plictisesc prea repede de ele simple :D


*
*
*
*
Am dat o comanda mica la Avon si mi-au si ajuns produsele asa ca vi le si arat :)) Plus au aparut in poze si 2 oje cumparate acum cateva zile - o oja Farmasi alba si o Mini Colorama Balerina 


 Inca nu le-am testat pe toate dar pot sa spun despre setul de lotiune de corp si spray de corp cu miros de pepene verde ca nu prea tine mirosul si ca seamana mult cu mirosul untului de corp de la Fennel,cel cu pepene galben si castraveti. Oricum e ok :D Ador mirosul de pepene :X
Despre restul va voi vorbi pe parcurs cand le voi incerca :D 

Oja alba de la Farmasi e preferata mea dintre toate ojele albe care le detin. Sunt la a 3-a sticluta daca nu ma insel :D E alba alba si acopera bine :D

*
*
*
*
And the sweet thing i wan`t to show you is my new little kitten :X
She`s so sweet :X






6 comentarii:

  1. Superbe unghiutele:X
    Sa le folosesti cu placere toate produsele:*:*
    love your kitten:X

    RăspundețiȘtergere
  2. so sweet your kitten...love him:X..
    si unghiutele sunt dragutze..asa e cand ai unghiutze lungi:X..iti permiti sa faci mai multe modele:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar e dulce pisicuta! :x si in ceea ce priveste mirosul de pepene, ma innebuneste si pe mine! E de departe preferatul meu! Am si eu untul de corp Fennel :D si niste produse Avon pentru picioare cu aroma de pepene :x love them

    RăspundețiȘtergere
  4. @MAdalina- Multumesc :D O sa mai vedeti poze cu pisicuta ;)

    @Andreea Eyya - Multumim :P

    @bondarica- de fapt e o she , dar tot iti multumim :) Si eu iti multumesc pentru complimente :*

    @Ada - Multumim :D Daca s-ar putea toate cosmeticele le-am lua cu miros de pepene sau de cocos :X ador aceste 2 arome :X

    RăspundețiȘtergere
  5. awwww...ce cute pitica!!
    pisi says hello :D

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena