BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

4 iunie 2011

[NOTD] Coloured French Style

Buna.
Stiu ca am absentat cateva zile dar chiar nu eram in the mood sa scriu , plus ca nu aveam nici aparatul de fotografiat la mine sa fac poze la manichiura ... Asa ca pozele cu manichiura sunt facute azi si cum nu m-am asigurat ca sunt ok pozele mi-au iesit cam naspa ... unele chira indescifrabile :| Le pun pe cele din care va puteti da seama de ceva :)

Inelarul si degetul mare au puncte turqoise iar celelalte roz :D 

Apropo :D Ieri eram tare happy ca i-am facut unei colege de munca manichiura :D (de ar stii sefa ce faceam in timpul programului :)) dar deja era seara si atunci e mai lejer :P ) I-am facut un model simplu , asemanator cu al meu de data trecuta :) Asa de bine m-am simtit ,dar totodata eram emotionata fiind prima persoana careia ii fac manichiura :P 
Am gasit in ziar cursuri de manichiuira si de constructie gel - prima la 300 Ron iar a doua la 400 Ron. Deci 700 in total :D Am sa ma duc sa ma interesez sa vad cum sta treaba si cel mai probabil voi strange banuti si voi face ambele cursuri :D 

Acum va las pozele ca ma duc la treaba - aka imi fac iar mainichiura :))


Un comentariu:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena