BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

26 iunie 2012

[NOTD] Blue lagoon

Acu ceva vreme am gasit la piata niste oje Essence, toate cu sclipici/sidef :D 
Le-am luat pe toate 3 si cum am ajuns acasa am tot testat cu care din ojele mele s-ar potrivi mai bine :D
Si , castigatoare , a iesit oja nr.M03 de la Gabrini :) 

Cand am vazut rezultatul , culoarea m-a duc cu gandul la apele unor mari netulburate :X 
Deja visez la concediu , se vede :))






Ce spuneti? Se potrivesc? :D 


***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

5 comentarii:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena