BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

16 iunie 2012

[NOTD] Sponged Blues

Revin dupa o mica pauza. Ma termina programul de la job si ,pur si simplu, nu am timp sa stau mai mult de o ora pe net, fiindca tot timpul intervine ceva si nu apuc sa postez nimic :| 
Mna gata! Nu va mai stresez cu probleme mele :) 

Azi va arat a treia oja din pen-penultima shopping-uiala :)) 
Si anume cea albastra - from here 
Nu vroiam sa las doar oja albstra pe unghie fiindca mi se parea prea pala :( 
Insa o ador :X
De acum , sa va pregatiti de o avalansa de oje Gabrini :)) Am gasit la un magazin de langa mine cu 2,5 lei :D 
Deja am cateva , si ca sa fiu sigura ca nu iau dubluri , ma duc cu listuta dupa mine :)) 
As mai vrea numai vreo 50 :-" 
Astea dupa ce am vazut pe site-ul lor, insa nu toate se aseamana . Si multe sunt sidefate , asa ca mai pica din ele :))) Sa va mai zic ca au trei masute pline de oje Gabrini? :)) 
Pacat doar ca majoritatea sunt rozuri ... Poate nu mi-ar strica si vreo 2 nuante de roz, insa cum am dat-o in boala verzo-albastrelor, greu ma mai tenteaza vreuna roz :))) 

Mi-am propus sa imi numar ojele. Am inceput de cateva ori insa cum erau in cutie pierdeam sirul repede :))) Cand le scot si le numar va anunt :D Cred ca ma apropiu de 150 :-" 

Moaa cat am scris :P Se vede ca n-am mai scris de multa vreme :P 

Sa revenim la oja de azi :) 
Oja vedeta e cea albatra de la Gabrini  N12 - New Collection. 
Si nuanta mai inchisa e tot Gabrini :) Numarul 376 din gama normala .






***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

2 comentarii:

  1. Foarte frumos !
    Cat de repede se ingroasa ojele tale Gabrini?
    Ale mele dupa ce le-am folosit de 5-6 ori.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am patit-o cu nici o oja de la ei ,pana acum.
    Si am una galbena de mai bine de un an si inca e ca la inceput .

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena