BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

2 iulie 2012

[NOTD] Grey and blue combination

Va aratam pe Facebook acum ceva vreme un nou "set" de oje cumparate :) 
Acestea ar fi ojele :) 
Pentru modelul ce vi-l arat azi , le-am folosit pe ultimele 2 :)
Si anume nr. 398 si 324 .

Cea albastra e cea mai frumoasa culoare pe care am avut-o in ultima perioada :X 
A intrat in top 10!! :D 

Modelul e simplu, facut cu sablon. Eram in intarziere dar trebuia sa le incerc pe ambele :)
Nu am poze cu griul mat fara top coat , dar e asemanator finish-ul cu cel violet folosit aici 
In poze nu am reusit sa surprind chiar nuanta corecta a ojei albastre , dar voi reveni cu o poza ok :D 






***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

6 comentarii:

  1. Imi plac amandoua, insa cea gri in mod special :D Am eu o pasiune cu nuantele de gri. Pupici si o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :)
    Pentru mine e prima oja gri :D Mai aveam una facuta de mine dar nu mi-a placut atunci :P
    Acum imi place , si inca ce tare :D Mai vreau si alte nuante :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Such a great post!!!

    I'd like to keep in touch with you.
    What do you say about following each others blog via gfc and bloglovin?

    Let me know! Kisses,

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  4. Thanks Nicoleta!
    I like your blog and now I`m following you :D

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena