BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

6 iulie 2012

[NOTD] Mint Green

In sfarsit am gasit o oja mint :D De cand tot cautam :))
Mi-a dat tip-ul o citioare ca as gasi la Moyra, dar de cate ori treceam pe acolo , aveau toata gama Pastel mai putin oja aceasta. 
Asa ca , enervata rau ca numai aia nu este, am rugat-o pe vanzatoare sa faca o comanda ca eu vreau oja asta :D Siii , cum trec aproape zilnic pe langa magazinul respectiv, am vazut intr-o zi , prin geam , ceva verde deschis :D Am si intrat repede si mi-am vazut oja . Ma astepta dragalasa langa suratele ei din gama Pastel :D Cred ca imi straluceau ochii ca si cum as fi primit un Porche :))) 

Gata cu vorbaria!! 
Sa va arat minunea de oja :X 
E numarul 602 , din gama Pastel.
Asa arata in sticluta: 

Asa la soare: 



 Si asa cu blitz, indoors:






***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

3 comentarii:

  1. Superba nuanta, am notat si eu codul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E superba nuanta, perfecta pentru vara! Eu am un verde asa pastel, de la Coloramana [Maybelline], chiar ma gandeam zilele trecute sa ma fac cu el, dara pana la urma am ales un "coraio-porocaliu" si mi-am si taiat unghiile de nervi ca s-a rupt una :))

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar caut o astfel de nuanta, super draguta:D

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena