BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

21 august 2012

[NOTD] Green and Yellow Combination


Hello :)
Inainte de toate vreau sa va spun ca unele modele sunt mai vechiute si altele mai noi , vor aparea random pe blog, asta ca sa nu ramana nici una nepublicata! :) 

Modelul de azi e super easy. Problema cea mare a venit la "demachiat" cand unghiile date cu galben au ramas cu pete :((( 
Cu timpul au trecut petele, si pe cand sa am unghiile iar frumoase si curate , mi-a traznit prin cap o alta manichiura cu galben (alt galben) si iar le-am patat :(( acum pe toate 10 .. mda.. 
Poate imi recomandati un galben care nu pateaza! 
Si da! Am folosit base-coat. La al 2`lea model chiar doua straturi, degeaba insa :(

Sa n-o mai lungesc atata! 
Acesta e modelul! 





post signature

2 comentarii:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena