BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

27 decembrie 2010

Sebum control - Gerovital Plant

In sfarsit a aparut si la mine in oras , demult il tot caut :D
Acesta e mult cautatul ser:
Plusuri : 
- Primul punct in plus il primeste pentru ca e leave-in si nu mai trebuie sa stau cu el pe cap si sa-mi mai spal parul odata. 
- la mine chiar are efect pt ca nu mi se ingrasa asa repede parul .Eu de obicei mi-l spal tot a doua zi dar de cand folosesc serul prima data l-am spalat a treia zi si a doua oare chiar a patra zi :D deci e super din punctul asta de vedere. Pt mine si daca il spal tot a treia zi tot e ceva :D (oricum am sa revin cu un review dupa ce trec ceva mai multe spalari pe cap sa vad cum se comporta) 
- miroase super ok, chiar imi place - nu are mirosul acela aspru de alcool cu il are spray`ul termoprotector.
- e tip spray deci nu e greu de utilizat.
Minusuri :
- are 100 ml - e cam micut dar totusi sper sa ma tina o vreme.
- al doilea ingredient e alcoolul (dupa apa)
- lista de ingrediente e foarte aiurea pt ca trebuie sa dezlipesti de tot eticheta din spate ca sa le vezi, ele fiind pe dosul etichetei din spate (nu stiu ce ar zice vanzatoarele daca te pui sa dezlipesti eticheta :)) )

Concluzie:
Deocamdata imi place dar am sa mai revin cu pareri . Sper totusi sa nu mi le schimb :)

3 comentarii:

  1. este eficient? ti-a mers bine cu el? mi-am luat si eu unul zilele trecute si astept pana duminica cand ma spal pe cap sa vad cum este.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu e chiar cum zice pe eticheta insa chiar imi tine parul mai curat cu 1 zi in plus :) sper sa`si faca efectul si in cazul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  3. e bun atunci. multumesc mult! :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena