BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

27 decembrie 2010

Ser hidratant termoprotector Gerovital Plant


In postul acesta vreau sa va vorbesc despre spray-ul termoprotector de la Gerovital. Am citit multe review-uri negative despre el din cauza ca are in compozitie alcool. Nu contest faptul ca ar face rau parului insa cu acest spray parul meu wavy sta intins pana la urmatoarea spalare. Pana acum degeaba il intindeam ca a doua zi deja era wavy again :(  Alte schimbari majore n-am observat nici la structura si nici la varfuri, atat doar ca stau ceva mai potolite varfurile :P Eu am sa-l folosesc doar pt ca imi tine parul indreptat fara sa mai pun alte chestii (ex. gel, fixativ- desi nici cu astea nu statea drept mai multa vreme )
Parerile oricum vor fi impartite :) dar eu oricum il voi mai cumpara in caz ca nu voi gasi altceva care sa`mi tina parul in frau .

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena