BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

8 aprilie 2011

Femeie cu Farmec la... tastatura !! + Tag day 24

Sunt femeie cu FARMEC la.... tastatura :D (nu am inca permis ca sa fiu la volan :) )Mi-a ajuns si mie coletul ieri dupa-amiaza :D Cand l-am simtit asa greu ma intrebam oare ce este in el :D Am rupt scociul de pe el mai rau ca un copil care isi desface cadoul de Craciun :)) Cand am vazut cate mostre sunt in colet am ramas cu gura cascata de-a dreptul =)) Nu le-am numarat dar sunt foarte multe ! Sunt aceleasi tipuri ca si in prima campanie Gerovital.

Mi-a placut cat de repede mi-a ajuns coletul ! La fel mi-a ajuns si prima data iar acesta este un mare plus pentru cei de la Farmec :D

Va pun si pozele acusi :D Doar sa va spun ce am primit :
  • 100 de monstre cu 5 feluri de crema
  • 20 de flyere
  • 4 bucati stickere de lipit pe geam la masina 
  • 1 pliant
  • o crema hidratanta
  • un ser pentru buze si ochi
  • si un lapte demachiant 
Cel mai curioasa sunt de demachiant :D Am auzit numai bune despre el si vreau sa-mi cumpar si lotiunea tonica sa am setul complet :D 


PS. Acest post este programat ,deci in timp ce voi il cititi eu lucrez din greu :P 

Ia iute cate mostreeee 







*
*
*
The 30 days Challenge

Day 24 - Your favourite food :


*
*
*

Un comentariu:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena