BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

7 aprilie 2011

Mic anunt + Tag day 23

As vrea sa incep cu anuntul - in caz ca intereseaza pe cineva :)) - Nu voi mai putea posta asa des pentru ca mi-am gasit un job care imi va ocupa 13 ore pe zi , dar a doua zi voi fi libera . Voi incerca sa fac si postari programate , sper sa reusesc :P

Jobul e unul hmm... mai exact nu e my dream job :)) but e ok o vreme sa ma pun putin pe picioare. Sper ca intre timp sa gasesc ceva mai bun si sa am mai multa vreme pentru blog fiindca mi-a devenit foarte drag :*  Abia astept sa ajung la 100 de follower-i ca sa fac un mic (sau mare :P ) giveaway :D Ehh acum imi stiti planurile pentru urmatoarea vreme :P

Cred ca am aberat destul :))) Am vrut sa va arat NOTD ce l-am avut pana mai inainte dar nu gasesc pozele :( Chiar nu-mi dau seama unde au disparut de pe calculator :|

Va pun in schimb niste poze cu pisica mea mare :D si cu cea mica :X care intre timp a ajuns la bunica ca nu prea se intelegea cu asta batrana :P










Si o poza bonus cu mine si cu pisicuta mea neagra :X Nu se vede asa bine dar macar va faceti o idee despre moaca mea cele care inca nu m-au vazut :P 

*
*
*
The 30 days challenge

Day 23 - Favourite place to live:


Sau in orice loc care seamana cu acesta :D 


*
*
*

3 comentarii:

  1. esti foarte draguta..si pozele cu pisicile tale sunt funny rau..:) pups

    RăspundețiȘtergere
  2. superb pisoiul cel mic:x..asa arata si al meu cand era micutz:X

    RăspundețiȘtergere
  3. @yoana -mersi :"> :*

    @bondarica - asa de dulce era asa micuta :X

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena