BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

9 aprilie 2011

NOTD + Mini shopping + tag day 25

Helllooo ! Azi sunt libera dar sunt supeer obosita....dar sper sa ma pot obisnui marca pentru o vreme scurta pana ce nu-mi gasesc ceva mai bun :D

Si cum e ziua mea libera asta inseamna rasftat si prin urmare mi-am facut ghierutele :D

Va pun pozele doar ca as vrea sa ma aberez putin :)) Daca imi permiteti :*
Mi-ati vazut pozele de ieri cu mostrele de la Farmec :D Sunt asa incantata de ele :P Azi nu si nici maine ca lucrez, dar de luni am sa impart din ele :)  Daca am primit pachetelul inseamna ca fac parte dintr-o grupa . Ea se numeste Green Team Gerovital Plant si ne puteti gasi la fan-page-ul de pe Facebook :X Daca va place va invit sa dati un Like micut :P

Abia astept sa vad cum e demachiantul si sa fac un review la serul de ochi si buze , la crema antiimperfectiuni si la demachiant :D Primele doua sunt preferatele mele iar demachiantul este inca in teste ,dar presimt ca ne vom intelege bine :D

Acum va las pozele sa nu va plictisesc prea mult :)







Si acum iar shopping :))) de oje iar :))) Cautam demult o oja lila si una verde plus cateva alte nuante pe care inca le caut :))) Dar macar 2 am gasit din ele :D  Plus strasurile albe/gri . Am aproape din toate culorile doar fix din astea nu gaseam niciodata :P
Plus mi-am luat doua foarfeci care tau cu model ,dar scoci special nu am gasit inca ,asa ca nu le pot folosi momentan :( 

Ojele au fost 5 lei bucata iar strasurile 3 lei . Foarfeca albastra a fost 5 lei iar cea galbena 3,5 lei dupa cum se vede pe eticheta :)


Oja verde e nr. 69 iar cea lila e nr. 45 


Am pus chiar invers foaia taiata :)) Va dati voi seama ce si cum :P
*
*
*
The 30 days Challenge

Day 25 : Your favourite blush:
Momentan detin doar doua bucati de blush :)) Una e favorita cealalta mai putin :P 
Favorita e de la E.L.F. gama esentials - nuanta Shy 

*
*
*

6 comentarii:

  1. te astept la concurs: http://makeupmirela.blogspot.com/2011/04/concurs-de-primavara.html

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi plac forfecutele..where where :) ?

    RăspundețiȘtergere
  3. question:D cum ma pot inregistra pe forumul roz..se pare ca butonul register nu merge :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Chic modelul!Am si eu o foarfeca asa.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Nimphetamin & SuperficialBeauty - le-am luat dintr-un magazin cu de toate pe cel galben si de la librarie pe cel albastru

    @ SuperficialBeauty - Iti raspund cam tarziu dar ieri nu am intrat deloc pe net. Incearca cu www.forumulroz.com/register

    @Ela - Mersi :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena