BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

18 decembrie 2011

[TUTORIAL] Santa in the hole :)))

 Like "fire in the hole" :))) Si nu, nu joc CS , dar am niste sechele din trecut :))) 

Mie mi s-a parut funny titlul :))

Vreau sa va mai spun ceva inainte de poze, in legatura cu giveaway-ul de la Mazza.
Vad ca multe fete nici nu au citit ce le cer.
Am lasat aproape intentionat afara GFC-ul ... dar multe fete mi l-au scris si pe ala ,chiar daca nu l-am cerut. Asta arata cat de bine se citesc regulile pentru un giveaway.
Eu cand voi mai face unul din banii mei voi fi mai atenta la reguli si voi avea altfel de cerinte.
Anyway, cine vrea sa ma urmareasca ,ma urmareste si fara giveaway-uri, iar cine se inscrie doar pentru ele , e putin probabil sa imi si citeasca blogul cu interes. Bine, mai exista si exceptii ,nu zic nu!
Eu sa fiu sanatoasa,nu? :)))
Oricum si asa , cu link-ul pus de mine pentru a da share ok pe Facebook sunt fete care nu au dat bine , sau au dat pe private si nu pe public !
Dupa cum stiti, sau poate nu, eu nu am momentan calculator asa ca nu va pot atentiona pe fiecare in parte, asa ca ma bine va verificati link-ul si imi mai scrieti un comentariu cu link-ul corect!

Acestea fiind spuse ,va las cu pozele :)
O duminica frumoasa in continuare!






 Nu e chiar o opera de arta , dar mi s-a parut funny ideea. 
M-am inspirat de pe o poza gasita pe goagal , nu are nici o adresa atasata ,so nu stiu cui ii apartine :">


***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

4 comentarii:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena