BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

4 aprilie 2012

[NOTD] Verde crud

Trebuia neaparat sa incerc oja cumparata in martie si pe care v-am aratat-o aici :D 
E super !

Apropo, am updatat pagina cu ojele din colectia mea ;) 

Imi plac gamele noi de la Gabrini!! Tot ce mi-am luat de la ei sunt super, se aplica frumos si ma tin 2 zile fara sa se toceasca la varfuri.

Merita sa le incercati! Pentru 3 lei eu zic ca e mai mult decat ok, mai ales ca au scos si gamele noi cu niste culori superbeee :X As vrea sa le pot gasi pe toate aici la mine ..

Cateva link-uri cu ojele noi :
Oje magnetice - as vrea sa incerc vreo 2 culori :D 
Oje mate - ultimele arata tare bine :D Negru am vazut dar nu am luat atunci, acum imi pare rau :P
Colectia Summer - are niste culori suuuper :D Am vazut una din cele galbene si era cam transparenta si shimmery , in rest nu am vazut :(
Color Shine :X le-as vrea pe toate :))
New Collection - :drooling: i want want all :X:X
Elegant - acum m-am uitat mai bine si nu prea seamana cele de pe site cu cele originale, insa am vazut muulte culori frumoase , printre care si cea de azi :D 
Elegant Mirror - culori puternice, care se aplica bine. Am vreo 3 din gama asta :D 

Cu blitz - aici a suprins cel mai bine culoarea reala



Fara blitz




***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

11 comentarii:

  1. Ce frumoasa e culoarea:D Trebuie sa imi updatez si eu colectia:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohh da :d sunt de acord. Ojele gabrini sunt foarte bune si au o varietate de culori superbe! Vaii, dar Color Shine :X le vreau si eu. Am doar una Color Shine, but I want more ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. @Alexandra - Mersi :D Sunt curioasa de colectia ta :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mad@ - Eu le-as vrea aproape pe toate daca s-ar putea :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa nuanta asta de verde.

    RăspundețiȘtergere
  6. wow wow wow geniala culoarea! Clar o caut si eu :D Imi place la nebunie cum arata. Pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. @Andreea - Ma bucur ca iti place :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Blonde Kitten - Merita cumparata ! Pentru aia 3 lei e chiar super :D pup :*

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena