BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

24 aprilie 2012

[REVIEW] Gama Solutions Complete Balance - Avon + peria de curatare a fetei

Va spuneam ca mi-am comandat 3 produse din gama Solutions- Complete Balance. 
Nu mi-ati zis cum ati fi vrut sa fie review-ul - la comun sau separat - asa ca am ales sa il fac la comun :D

Atentie! Postare luuunga :)) 

E vorba de produsele din imaginea asta: 


Produsele din gama Solutions - Complete Balance sunt destinate tenurilor mixte si/sau grase.
Eu mi-am luat crema de zi , masca si spuma de curatare :) Plus bonus o perie de curatare .

Si acum sa le luam pe rand!


Lotiune de zi cu SPF 15




E o crema buna per total. Insa are cateva aspecte negative . Nu ma asteptam la o minune , dar daca zice ca e matifianta ma astept sa si matifieze mai mult de 2-3 ore.

+ Imi place ambalajul din sticla insa e cam greut :P
+ Miroase foarte fresh ! Love it :D
+ Are SPF 15 , ceea ce e un lucru bun!
+ Hidrateaza bine! Nu stiu ce are tenul meu momentan insa da semna de uscaciune in unele zone dar crema le tine in frau cu brio!
+ E o baza de machiaj buna! La mine nu a facut figuri nici cu HD Mattitude si nici cu FDT mineral!

- Ei spun ca e o lotiune. Insa din minimele stiinte pe care le detin , o lotiune este mai lejera decat o crema , insa aceasta e destul de ... cremoasa :)) E densa ..nici nu stiu cum sa ii zic. Dar nu imi seamana a lotiune. Maybe I`m wrong , so corectati-ma :D
- Nu matifiaza destul! Cea de la Elmiplant imi tinea tenul in frau pana la 5 ore fara machiaj ! Dupa aceasta crema fata mea incepe sa luceasca in 2-3 ore :|

Concluzie:

Eu cred ca depinde si de ten cum se comporta crema , in general mie imi place! O recomand daca nu aveti prea multa secretie de sebum peste zi. In schimb , daca aveti ca si mine - adica destula sa ma enerveze - va recomand sa folositi macar o pudra daca nu un full-face make-up!

Cantitate: 50 ml
Pret: ~ 25 de lei ( depinde de campanie )

Ingrediente: *






Spuma de curatare matifianta


E o spuma de curatare foarte buna!

+ Curata bine!
+ Miroase la fel de bine ca si crema
+ Imi place pompita de dozare! Iese exact cata spuma e nevoie pentru toata fata!

- Usuca putin tenul daca nu il dau imediat cu crema!

Concluzii: 

E super! Imi place foarte tare si il recomand!

Pret: ~ 20 lei ( depinde de campanie )
Cantitate: 150 ml

Ingrediente: *






Masca purificatoare cu argila



Nici nu stiu cu ce sa incep la aceasta masca :P 
Incep cu inceputul :))
La prima aplicare m-a doborat mirosul de alcool!!! Dupa, tenul meu nu era in nici un fel schimbat! 
La a doua aplicare , acelasi miros de alcool , insa l-am lasat doar pana ce s-a uscat . Pe ambalaj scrie 10-15 minute - atat l-am lasat prima data - insa e prea mult , zic eu ! Cum a doua oara l-am lasat max 5 minute tenul meu era parca altfel, mai curat , mai luminos! Am continuat sa il las pana se usuca doar si am observat ca e mai bine pentru tenul meu! 

+ Are argila , care e recomandata pentru tenul gras ! 
+ Trebuie folosita o cantitate mica cam cat o moneda de 50 de bani sa zic asa ... 
+ Lasa tenul super ! Putin uscat dar se vede ca e mai curat! 
+ Are mici particule exfoliante in el - like Garnier 3in1 !


- Contine alcool... hmm... mirosul dispare repede si banuiesc ca alcoolul se evapora in cateva minute ... Oricum nu il folosesc decat o data pe saptamana :P 
- Se curata cam greu de pe fata , dar m-am obisnuit ca asa era si cu cea de la Garnier. Trebuie insistat bine ca sa se curete de pe fata. 

Concluzie: 

O recomand  fiindca isi face treaba foarte bine!! 

Cantitate: 75 ml
Pret: ~ 20 lei 

Ingrediente: *






Perie de curatare a fetei


Am luat aceasta perie fiindca ce aveam inainte deja era cam veche si vroiam sa schimb peria simple cu ... peri , pe una mai ..altfel .. din guma/cauciuc :)))

Am incercat sa ii surprind perii de cauciuc cat mai bine in poze , sper sa va fie de folos!

Din pacate am aruncat punguta in care a venit ambalata asa ca amre lucru nu va pot spune despre ea :P

+ Face un masaj facial beton :))
+ Nu zgarie , nu irita
+ Perii sunt foarte moi, abia ii simti pe fata !
+ Pe parte din spate are o ventuza de care se prinde in momentul folosirii si apoi se poate "lipi" pe oglinda sau altundeva sa se scurga de apa.
+ E foarte flexibila si se muleaza perfect formelor fetei.

- Dupa ce ajunge spuma de curatare pe parte din spate devine foarte alumecoasa ! Eu insa o clatesc cu apa si imi continui treaba cu ea si nu mai aluneca deloc!
- La inceput poate fi cam dificil de manevrat insa eu m-am obisnuit foarte repede !

Concluzie: 


Il recomand!

Pret: ~5 lei (cred)



Sper ca v-au fost de folos review-urile!

*Ingredientele etichetate cu verde sunt ok, cele cu portocaliu prezinta risc mediu , iar cele rosii sunt daunatoare! *
** Cautati ofertele ! Eu am luat aceste 3 produse din gama Complete Balance la pretul de 30 de lei! Deci se merita! Daca stiu bine in catalogul urmator iar vor fi in promotie
***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

7 comentarii:

  1. Le folosesc si eu si cel mai mult imi place spuma de curatare...mirosul este xceptional!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum sa incep? Am tenul mixt. Folosesc de....aproximativ 2 ani crema Beautiful Hydration. Mi-am zis sa incerc gama asta pentru ten mixt, dar nu m-am impacat cu ea. Am cumparat toate cele 4 produse, si au fost groaznice. Cosuri, ten uscat, inrosit. Clar depinde de tenul fiecaruia, dar cu Beautiful hydration nu am nici o problema.

    RăspundețiȘtergere
  3. Suna bine si Beautiful Hydration :D Si e ok pentru ten mixt?
    Mie rau nu mi-au facut produsele din Complete Balance insa nu sunt nici ce zic ei ..

    RăspundețiȘtergere
  4. buna vreau sa te intreb daca dupa ce folosesti spuma de curatare te clatesti pe fata? te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. am si eu spuma de curatare, si gelul de noapte din aceeasi gama, are o textura ff usoara; mi-am comandat si peria :D

    RăspundețiȘtergere
  6. am incercat si eu o mostra din crema de noapte insa mie nu mi-a priit :( desi m-a tentat rau textura de gel :X
    voi scrie un mic review despre el ,numai sa am timp

    spuma e preferata mea :X impreuna cu peria :D

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena