BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

17 martie 2011

[NOTD] Just Pink ... Baby Pink & Tag day 2

               A trecut o saptamana de cand am inceput tratamentul cu Farmec. Inca  nu va pot da un verdict despre el pana nu imi cresc unghiile suficient de mult incat sa-mi dau seama daca mi le-a intarit sau nu. Sunt inca mici mici o sa vedeti in poze :P
              Vroiam sa continui mai mult de o saptamana cu tratamentul dar nu m-am mai putut abtine :)) mai ales ca si al meu a zis ca nu arata nicicum unghiile asa simple - el care nu se pricepe deloc la unghii :)) - asa ca azi mi le-am colorat :D Imi place rozul acesta, nu e nici pastel dar nici prea aprins, e fix bun :D




--------------------------------------------------------------------------------

THE 30 DAYS CHALLENGE
DAY 2: 
Favourite bag that you own



Astea doua imi plac cel mai mult :D

2 comentarii:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena