BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

8 martie 2011

[TUTORIAL] Redish Abstract Nails

Hello ! Am facut acest tut de cateva zile si am uitat de el :"> insa acum e ocazia perfecta sa-l pun deoarece maine ( la voi azi :P am facut postarea planificata pe azi ) nu-i prea sigur ca voi ajunge in preajma unui calculator , iar azi (ieri la voi)  nu mi-am facut manichiura din lipsa acuta de chef :))) deci nu aveam ce sa postez . Atunci am gasit tutorialul acesta :D It saved me :D

Nu i-am gasit un nume prea reprezentativ... nu prea am inspiratie azi ...dunno why ?!

Va las cu pozele... sper sa va placa :D

Ahh ... el e degetelul meu de probe :D pliz nu va speriai de el ca nu va face nimic :) it`s totally inoffensive , va garantez :))

Si pozele ca deja ma lafai prea mult :))

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena