BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

25 mai 2011

Another gift :D

Azi nu am avut timp sa-mi fac unghiile fiindca am fost la strand sa ma balacesc pentru prima oara anul acesta :D Si ce frumos a fost :X

Dar de dimineata, cum am ajuns acasa , am gasit un aviz in posta , si eu repede-repede fug la posta sa-l scot si sa vin repede inapoi sa apucam sa plecam la strand :D

Mi-a ajuns si cadoul de la giveaway-ul de pe  Cool Cosmetics pe care l-am castigat saptamana trecuta :D Vreau sa-ti multumesc Cool cosmetics pentru premiu :X
Vreti sa vedeti ce am primit?

Vreti? ;;)




Unul din farduri mi s-a spart dar il rezolv eu cu spirt :P
Daca vedeam setul la magazin ezitam sa-l cumpar fiindca toate culorile par sidefate. Spun PAR pentru ca se vede si in poza am incercat unele pastile si nu sunt sidefate deloc :D Griul acela imi place de mor si e mat :X Am sa le fac si un swatch la toate daca va intereseaza :P


Dupa cum stiti sunt fana a ojelor deci toate sunt foarte bine venite in colectie :D Mai ales ca la mine in oras nu au cosmetice la Kenvelo :| Abia astept sa le incerc :D

Cerceii arata bestial :X Mai ales ca ador fluturasii :* Sunt asa cute :P Toti mi i-au admirat azi cand i-am purtat :D

6 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere!!
    Aceeasi paleta mi-am cumparat-o si eu..dar nu e niciun fard mat. Toate sunt metalice....

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :D
    Eu am apucat sa "stau" cu paleta cam 5 min pana i-am facut poza si nu m-am uitat foarte atent la toate culorile , dar cel gri mi s-a parut mat :P Doar acela si rozul din colt l-am atins . Am sa le studiez mai atent cand ajung acasa :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa te bucuri de ele.
    Eu am doua astfel de palete si sunt foarte multumita de ele :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari! :D Ar fi bine venit un swatch la paleta :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersi:) Zilele ce vin voi face si swatch-ul :D

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena