BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

27 mai 2011

Cadourile revistelor lunii iunie

Tot am zis sa fac un post de genul dar tot amanam pana nu mai erau "valabile" cadourile :)))
Acum daca tot m-am trezit ceva mai devreme am sa fac acest post de care sper sa nu mai uit lunile viitoare :P Voi face si update-uri la post daca mai apar cadouri interesante

 Avantaje - 24 mai - 12 lei
Probabil voi cumpara revista daca gasesc o nuanta ok :P

 Beau Monde Style - in curand - 13 lei
Ma tenteaza doar quadul :X Sau daca vor fi culori frumoase poate imi iau si duo-ul :P 
Femeia - in curand - 9,9 lei
Pentru banii astia eu spun ca merita :P 


 Marie Claire - 28 mai - 16,90 lei
Aici depinde foarte mult de material ... In poza arata ok dar mi-e frica de material :))


Cadourile sunt adaugate in functie de preferintele mele si de ce cred eu ca s-ar merita cumparat,asa ca nu ezitati sa cautati lista completa pe blogul de mai jos. :D 

P.S. Pozele sunt luate de pe blogul Romanian Brands

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena