BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

7 mai 2011

Shopping-uiala :D

Ma gandeam sa vi le arat acum sau dupa ce iau salariul si voi mai avea de aratat  ;)) N-am mai avut rabdare asa ca astea de pana acum vi le arat acuma dar pe maine/poimaine voi mai avea o tura :))   Nu am reusit sa mai postez ieri asa ca va pun azi ce am cumparat si de dimineata :D Ne-a purtat instructorul toata ziua pe drumuri si de aceea nu am mai postat nimic.

O.B. -uri 8 lei pachetul ;
Rexona Hair minimising,
 Crema-gel matifianta Elmiplant;
 Miss Sporty -13,45 lei ;
 Kallos Express Dryer -7,4 lei

Fondul de ten HD Mattitude de la Astor il urmaresc de cand a aparut la mine in oras... Atunci era la promotie cu un corector asa ca lumea s-a si ingramadit la alea 2 serii din toate culorile pe care le-au primit la singurul magazin unde se pot gasi fonduri de ten ca lumea, asa ca, eu, care am ajuns prin centru la vreo 2 saptamani de cand a aparut am mai gasit doar nuanta 001 care era mult prea deschisa pentru mine :| Am intrebat cand mai primesc si a zis tanti ca nu stie ...


Ieri ne-am dus prin centru si am vazut la stand ca sunt mostre de la HD Mattitude :D Super fericita am intrebat daca le au si full size si a zis ca sunt. Intreb frumos pretul fiindca nu era afisat nicaieri ( /:) ) ,cand vine al meu si zice ca mi-l cumpara . Ce fericita eraaaaam :D



M-am si pus pe testat nuantele :D 001 nu l-am mai testat stiind ca e foarte deschis.  002 era mult prea roz pentru tenul meu asa ca am trecut la 003 care e perfect :D :X Si 003 are subtonuri rozalii dar nu asa de evidente ca si 002.

Ii voi face un review dupa cateva folosiri sa pot da cu parerea cat mai corect :D Prima impresie e super ok! Chiar matifiaza,dar nu pot spune cat tine fiindca eu l-am tinut doar vreo 3 ore.

Biju-urile sunt de la Kenvelo si au costat 6,99 Ron :D De cand am cumparat inelul il port incontinuu :)))



Cerceii i-am luat de la un magazin de cadouri si au fost 12 lei 


Acestea doua le-am primit :D

Un comentariu:

  1. all the time i used to read smaller articles that also clear their motive, and that is also
    happening with this post which I am reading now.


    Also visit my webpage ... appliance repair Valrico

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena