BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

17 mai 2011

NOTD

Hello :)
Nu prea imi place ce mi-a iesit azi dar nu mai am timp sa fac alt model :( Imediat trebuie sa plec la condus ... Doua zile rezist si asa :)) In schimb imi place la nebunie oja roz/mov :X E super super , si am aplicat-o intr-un singur strat ... S-a uscat foarte repede fata de alte oje :P Si nu veti ghici ce oja e :))) E......e......e...... Orkide 301 :X Cred ca va intra in top 5 ;))

Si acum poze cu manichiura + o poza cu cele 3 oje cumparate alaltaieri ;))







De mult cautam o oja corai :X  Pe unghia de proba e aplicata intr-un singur strat . Mai vreau si un corai pal :D Daca stiti vreo firma la care sa caut va raman datoare :D :*
Si celelalte 2 imi plac :D PEntru 3 lei eu zic ca s-a meritat :D

5 comentarii:

  1. E frumos modelul, probabil nu-ti place din cazua liniei, dar se mai intampla...oricum sunt sigura ca nu se vede rau numai daca te uiti atent:)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte dragut! eu sunt incantata maxim de coraiul meu de la farmasi, de care am scris la mine pe blog

    RăspundețiȘtergere
  3. @Dia - Multumesc :)De la departare nu se vede ;))

    @Greeneyes - Multumesc :P Ma uit acuma :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-au iesit bine, se vad chiar frumos.
    Vad ca iti place sa iti cumperi oje, mereu iti cumperi cate 2-3:))
    Si eu am o pasiune pentru cumparat oja:X

    RăspundețiȘtergere
  5. Meri :)
    PAi tot timpul cand vad o oja faina trebuie sa o cumpar :)) Deja ma simt dependenta :))

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena