BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

13 octombrie 2011

Cum sa : Pui semnatura ta la fiecare post!



 Stiu ca nu e un post nail or beauty-related, dar ma gandeam ca v-ar putea fi de folos .
Am mai incercat odata sa-mi pun semnatura,dar nu mi-a iesit asa ca am abandonat totul pana azi .

In primul rand va trebuie o semnatura. Eu am creat-o in Photoshop, i-am pus backround transparent si am salvat fisierul cu terminatia  .png (pentru ca backgroundul sa ramana transparent, daca il salvati .jpg backgroundul va deveni alb,chiar daca ati setat sa fie transparent)
Acum incarcati-l pe o platforma de poze (eu folosesc Photobucket.com)

Si acum ce trebuie sa faceti:

Intrati in Blogger Dashboard -> Settings -> Post and comments.
Copiati codul acesta  <p><image class="centered"alt="post signature" src="sig URL" /></p>  in box-ul Post Template. Apoi inlocuiti sig URL  cu url-ul imaginii voastre ( in Photobucket e Direct Link) .
 Save Settings si gata ! De acum incolo veti avea semnatura la fiecare post !




post signature


2 comentarii:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena