BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

2 octombrie 2011

[NOTD] My First V-Gap

Hello!
Tot vedeam modelul asta pe net, dar nu ma induram sa il fac stiindu-ma neindemanatica (,) cu banda scotch :))) Dar tot mi-am facut curaj si am zis ca trebuie sa incerc macar o data :))

Asa ca s-a pus Laura sa taie patratele de scotch :)) N-ati vrea sa stiti cat m-am chinuit sa le lipesc pe mana dreapta , faceam ce faceam si iesea stramb . M-am chinuit o vreme cu ele :)))

Ehh dar a iesit ok :D
Recomand acest model si celor cu unghii mai scurte deoarece creaza iluzia optica de unghii mai lungi, mai ales daca alegeti ca si culoare de baza o oja intr-o nuanta mai apropiata culorii pielii ;) Mie si asa mi s-a parut ca-s mai lungi si eu m-am dat cu roz :>

Am folosit: Essence - 41 Very Berry (rozul) si Miss Sporty Clubbing nr. 328.






7 comentarii:

  1. Buna!!! Eeee, ai ca ti-au iesit supeeer! Si combinatia e reusita! Te-ai chinuit cu scotch??? Pfuuu!! Inseamna ca ai muncit, nu gluma! Dar nu a ramas nimic lipicios pe pe unghie:D? Am si eu modele in "V", dar le-am tras din ochi...poate ca nu sunt asa drepte ca la tine. Mie imi place mult ce ai facut!! Poop

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna :) Mersi :)
    PAi intai am lipit scotch-ul de mana de cateva ori ca sa se mai dea jos lipicul ala :P Si asa nu s-a lipit de unghie si nici n-a luat oja roz cu el cand le-am luat jos :P
    Incearca si tu, ca nu e greu, doar eu nu reusesc asa ceva :))
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaa, da, daca ai lipit mai intai de mana, nu s-a lipit pe oja roza. Daca nu faceai asa...sigur iti ramanea si oja pe banda cand o dezlipeai! Cred ca m-as enerva :)))!! Important e sa gasim idei, sa ne inspiram una de la alta si sa facem unghiutele frumoase!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca nu luam jos lipiciul lua oja roz si era si asa un model :))) Am vazut oe net si asa cu V-ul lasat nude :)) Da` atunci nu ma mai chinuiam sa ma dau cu oja roz ca tot acolo era :P
    Eu sper sa gasesc cat mai multe idei ingenioase si sa gasesc cat mai multe bloguri cu hand paited :P
    In rest , la cat mai multe manichiuri :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult combinatia de culori,ti-a iesit foarte bine!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena