BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

5 octombrie 2011

Octobers shopping

Azi va arat ce mi-am luat in ultima vreme :D Oje, of course :))) Mai vreau doar o nuanta frumoasa de rosu care sa imi vina si gata cu ojele pe anul asta ! Sau mai bine pe luna asta :P

Am recumparat Cuticle Remover Gel de la Orkide fiindca mi-a placut, si vi-l recomand. Plus , tot de la Orkide am luat si mult-laudatul Calcium Gel :D

Sa vina pozele :)))

Au fost 4 lei fiecare.
 O nuanta superba de lavanda :X
Acopera in 2 straturi ft bine :D Veti vedea maine o manichiura cu oja :X

In jur de 3 lei.

Astea le-am luat ieri, desi nu aveam de gand sa iau doar o oja neagra care sa fie neagra .
Va recomand oja de la Naty! E negru-negru, nu acel negru ca si la Farmasi care lasa dâre maronii.


Ojele Golden Rose au fost 2,8 lei bucata, Naty a fost 3 lei (cred), buffer-ul 2,5 si betisoarele cate 0,5 lei.
Ojele nude sunt absolut bestiale :X Cautam oje nude de ceva vreme si acum m-am facut cu 2 dintr-un foc :X
Vreau sa va spun cateva cuvinte despre buffer-ul de unghii , inainte sa pun pozele cu swatch-urile Golden Rose.
Deci cine nu are buffer sa isi cumpereneaparat! Face minuni cu unghiile :X I`m so in love with it :X
In primul rand netezeste suprafata unghiei si in al doilea rand va scapa de culoarea galbuie a unhiei.

Prima data si mie imi era frica sa o iau, credeam ca e doar o pila mai mare, insa e cu totul altfel. Nu zgarie deloc unghia . V-o recomand din tot sufletul daca vreti sa scapati de unghiile ingalbenite !!



Voi face update la ojele cumparate asa ca check it out!! La ojele nude vor fi acolo si poze close-up!

12 comentarii:

  1. de unde ti le-ai cumparat,ojele,buffer-ul?Ojele imi plac foarte mult si cred ca sunt perfecte pentru toamna:)te pup!

    http://totallycoolarts.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Le-am laut dintr-un magazin mai micut :P Da si mie imi plac ft tare nude-urile :D

    RăspundețiȘtergere
  3. De la Orkide eu ador Calcium gel :D Sunt foarte frumoase nuantele de nude de la Golden Rose ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Stai! Stai! Dar ce manichiura ai azi???Mmmm!

    RăspundețiȘtergere
  5. Catallina vei vedea maine :D Mai trebuie sa ma curat pe margini si sa fac poze :D

    RăspundețiȘtergere
  6. unde este magazinul acela micut de unde ti-ai achizitionat ojele?foarte frumoase nuantele si bune ca pret.sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu stau in Satu Mare, si cred ca tu nu :P Incearca la tarabele/magazinele de la metrou daca esti din Buc, am inteles ca acolo sunt de toate. Oricum preturile sunt mai mari in Buc :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Am si eu gel din acela de cuticule..da inca nu m-am prins cum actioneaza,cat si cum trebuie folosit :"> asa de capul lui nu mi s-a parut ca face mai nimic..si recunosc ca l-am luat doar pentru ca imi plac ojele de la ei..

    RăspundețiȘtergere
  9. cum ti se pare Calcium gel? poate fi folosit si ca base coats?

    RăspundețiȘtergere
  10. @Pretty Bee - eu il intind pe cuticule si apoi cu betisorul imping cuticulele. Gelul asta are rolul de a le inmuia.


    @cLyyo- Pana acuma imi place :P Eu asa il folosesc :P Lasa un luciu foarte frumos ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Spune-mi, te rog, de unde ţi-ai luat Orkide Calcium Gel. L-am căutat şi în Satu Mare, şi în Cluj, însă fără niciun rezultat :(

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena