BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

6 martie 2012

[NOTD] Moyra nr. 80

Am pus ochii pe oja asta dupa ce mi-a zis cineva ca e suuuper ... 
Da e super faina dar doar in 3 straturi. Ea a zis ca si din prima ii iese ei opaca... Mda...

Totusi mi-a placut si s-a uscat si repede deci n-am avut mari probleme cu ea. 

Am incercat sa surprind cat mai bine sclipiciul :)









***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

3 comentarii:

  1. Daca nu e opaca pune si tu un strat de oja neagra simpla sub:D oricum arata superb ...

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoasa culoarea, asa sclipicioasa

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am avut niciodata unghiile facute cu oja neagra, dar vad ca arata bine

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena